اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی امداد رسانی به بیماران محبوس شده در روستای کلوسه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی به همراه اکیپی سرزده به روستای کلوسه رفتند

خبرگزاری فارس: در پی ویزیت بیش از 50 بیمار محبوس شده روستای کلوسه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی به همراه اکیپ امدادی سرزده به روستای کلوسه رفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی به همراه اکیپی سرزده به روستای کلوسه رفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در پی بسته شدن دوباره مسیر روستای کلوسه فریدون شهر بر اثر بارندگی برف، راه‌های مواصلاتی این روستا بسته و رفت و آمد به این روستا با مشکل مواجه شد.

شدت بارش برف و باران در این منطقه به حدی بوده است که با وجود امدادخواهی روستائیان برای درمان ساکنان این روستا به بیماران آنفولانزا، نیروهای امدادی هوایی نتوانستند از طریق امداد بالگرد به روستا وارد شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در یک اقدامی داوطلبانه و سر زده در حالی که متوجه عدم کمک رسانی از طریق بالگرد به مردم محروم کلوسه شد، به همراه یک اکیپ از پزشکان از اصفهان راهی فریدون شهر شدند.

در طول راه این اکیپ امدادی که به قصد ویزیت بیماران رفته بود، از روستای مصیر و کلوسه دیدن و افراد این دو روستا را که دچار بیماری شده بودند را ویزیت کردند.

در این بازدید سرزده یک روزه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به همراه اکیپی از پزشکان، بیش از 50 نفر از روستائیان که بیماری آنفولانزا داشتند، ویزیت شدند.

این تیم پزشکی همراه خود دارو و تجهیزات مورد نیاز آورده و توانستند بیماران این روستا که بیشتر به دلیل بارش برودت هوای سرد دچار بیماری شده بودند را درمان کنند.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول