اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بین‌الملل مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور خبر داد

راه‌اندازی 24 نمایندگی عرضه نرم‌افزارهای علوم اسلامی در کشورهای مختلف

خبرگزاری فارس: معاون بین‌الملل مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور از راه‌اندازی 24 نمایندگی عرضه و فروش نرم‌افزارهای علوم اسلامی در 17 کشور مختلف خبر داد.

راه‌اندازی 24 نمایندگی عرضه نرم‌افزارهای علوم اسلامی در کشورهای مختلف

حجت‌الاسلام محسن مس‌چی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به نمایندگی‌های مختلف مرکز نور در خارج کشور اظهار کرد: 24 نمایندگی عرضه و فروش محصولات مرکز در 17 کشور مانند لبنان، کنیا، قطر، قزاقستان، عراق، سوریه، الجزایر، ترکیه، تاجیکستان، پاکستان، برزیل، بحرین، اندونزی، امارات، افغانستان، اتریش و آلمان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: حضور در نمایشگاه‌ها و سمینارهای داخلی و خارجی از دیگر فعالیت‌های مرکز نور بوده که تاکنون در 46 کشور برای حضور در نمایشگاه‌ها و اجلاسیه‌ها در قالب رویدادهای فرهنگی و کامپیوتری جهان شرکت داشتیم.

معاون بین‌الملل مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور خاطرنشان کرد: مرکز نور تاکنون در بیش از 100 نمایشگاه و رویداد فرهنگی در داخل کشور شرکت کرده و محصولات مرکز را عرضه کرده است.

وی با اشاره به تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه گفت: تاکنون حدود 800 عنوان نرم‌افزار تولید شده که از این تعداد 700 عنوان نرم‌افزار روی تلفن همراه قابل نصب بوده و به صورت رایگان در سایت نور سافت، قابل ذخیره‌سازی است.

مس‌چی علوم اسلامی، معارف اسلامی، ادبیات، شعر، زندگی ائمه اطهار(ع)، حج، زیارت و عتبات را از موضوعات این‌ نرم‌افزارها ذکر کرد.

ارائه 12 هزار کتاب روی سایت کتابخانه نور

وی به کتابخانه نور اشاره کرد و افزود: تاکنون 12 هزار جلد کتاب روی سایت کتابخانه نور قرار گرفته و این کتاب‌ها به راحتی قابل دسترسی برای افراد مختلف است.

معاون بین‌الملل مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور خاطرنشان کرد: تاکنون این مرکز 57 شماره از فصلنامه انفورماتیک علوم اسلامی با عنوان ره‌آورد نور را منتشر کرده است.

وی یادآور شد: تولید نرم‌افزار برای سمینارها، کنگره‌ها و بزرگداشت‌های شخصیت‌ها و مؤسسات اسلامی از دیگر فعالیت‌های مرکز تحقیقات علوم اسلامی بوده که نرم‌افزار بزرگداشت دکتر علامه سید جعفر شهیدی و آخوند خراسانی از جمله آن‌هاست.

انتهای پیام/78003/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول