اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت پزشکی ورزشی خراسان رضوی:

تسریع در تولید انبوه ماسک CPR مستلزم همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد است

خبرگزاری فارس: رییس هیئت پزشکی ورزشی خراسان رضوی گفت: همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراحل رسیدن به تولید انبوه ماسک CPR را سرعت می‎بخشد.

تسریع در تولید انبوه ماسک CPR مستلزم همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‎رضوی، سیدرضا گلدوزیان اظهار داشت: قالب‎ریزی ماسک CPR به عنوان یک تولید ملی که برای اولین بار در کشور توسط گروه تحقیقات هیئت پزشکی ورزشی خراسان‎رضوی ارائه شده بود انجام شده و برای رسیدن به تولید انبوه، همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد را می‎طلبد.

وی با تاکید بر لزوم وجود این ماسک در کلیه باشگاه‎های ورزشی، مدارس، ادارات و . . . عنوان کرد: ماسک CPR می‎تواند به عنوان یک فیلتر یک طرفه در هنگام بروز عارضه‎های تنفسی و نیاز به تنفس دهان به دهان به آلوده نشدن کمک دهنده به بیماری‎های احتمالی از طریق دهان کمک کند.

گلدوزیان خاطر نشان کرد: در ماه آینده نیز نمونه اولیه اسپری سرد (Cold Spray) ارائه شده توسط گروه تحقیقات هیئت پزشکی ورزشی خراسان رضوی تولید می‎شود.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان‎رضوی همچنین از نقل مکان این هیئت از مجموعه ورزشی مهران به مجموعه ورزشی سجاد خبر داد و گفت: با توجه به نیاز مرکز علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‎رضوی به فضای محل کنونی هیئت پزشکی ورزشی، به زودی این محل در اختیار این مرکز قرار می‎گیرد و دفتر هیئت پزشکی ورزشی خراسان‎رضوی در محلی با فضای بیشتر در مجموعه ورزشی سجاد منتقل می‎شود.

انتهای پیام/70005/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول