اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مجلس با پرداخت پول نقد به مردم مخالف بود/ پرداخت پول موجب تورم می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس از اول با پرداخت پول نقد به مردم مخالف بود، گفت: دولت زیر بار نرفت، چراکه تحویل اقلام را همراه با مشکلاتی می‌دانست.

مجلس با پرداخت پول نقد به مردم مخالف بود/ پرداخت پول موجب تورم می‌شود

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور اظهار داشت: قشر آسیب‌پذیر جامعه در حال حاضر تحت فشار هستند.

وی به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد توجه به قشر آسیب‌پذیر اشاره کرد و افزود: اقتصاددانان دولت باید در مورد نحوه پرداخت‌ مبلغ در نظر گرفته شده برای پرداخت به مردم تصمیم‌گیری کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبلغ در نظر گرفته شده برای پرداخت به همه مردم مشکل‌زا است، اضافه کرد: این مبلغ باید به قشر آسیب‌پذیر جامعه پرداخت شود.

وی تصریح کرد: ای کاش مبلغ در نظر گرفته شده برای کمک به مردم به قشر نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه پرداخت می‌شد.

اسماعیلی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد تورم‌زا بودن هر نوع پرداختی به مردم تاکید کرد: در مورد نحوه پرداخت اقتصاد‌دانان مجلس و دولت تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی تاکید کرد: پرداخت پول نقد به مردم نه تنها کمکی به آن‌ها نمی‌کند بلکه موجب گرانی در اقلام مورد نیاز آن‌ها هم می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تثبیت بازار توسط دولت تاکید کرد و گفت: پرداخت مبلغ  در نظر گرفته شده برای عموم مردم باید به سمت قشر آسیب‌پذیر هدایت شود.

وی پرداخت پول نقد را به عموم مردم مانع محقق شدن اهداف در نظر گرفته شده دانست و گفت: ارائه بسته‌های حمایتی به قشر آسیب‌پذیر هم یکی از راهکارها است که دولت زیر بار آن نرفت.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول