اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس:

هدفمندی یارانه‏ها بدون فشار بر مردم ادامه یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاق نظر مجلس و دولت این است که هدفمندی یارانه‏ها بدون فشار بر مردم ادامه یابد.

هدفمندی یارانه‏ها بدون فشار بر مردم ادامه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا خسروی ظهر امروز در جمع مدیران، معاونان و کارکنان سازمان بهزیستی استان سمنان با اشاره به اتفاق نظر دولت و مجلس در حل مشکلات اقتصادی مردم اظهار داشت: اگر قرار است مرحله دوم هدفمندی یارانه‏ها اجرا شود و هدفمندی ادامه یابد، نباید مردم در فشار قرار گیرند و اتفاق نظر مجلس و دولت نیز بر همین است که مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها بدون فشار بر مردم اجرا شود.

خسروی افزود: تأکید مقام معظم رهبری نیز بر همین است که مجلس و دولت در حل مشکلات اقتصادی همدلی، اتفاق نظر و مشارکت داشته باشند.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نیت دولت و مجلس نیز این است که با همکاری، تعامل و همدلی بخشی از مشکلات را حل کنند و بیشترین توجه خود را روی مشکلات اقتصادی داشته باشند، همه بر این نکته تأکید دارند که باید از مسیری حرکت کنیم که مردم فشار نبینند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه دولت و مجلس در خصوص نواقص بودجه نیز همفکری می‌کنند، اضافه کرد: ما نباید فقط به یک درآمد متکی باشیم و این بزرگترین مشکل بودجه کشور است و مجلس و دولت در این زمینه نیز اتفاق نظر و همفکری دارند.

عضو کمیسیون عمران مجلس نهم خاطرنشان کرد: چرا باید یک ماه از وقت وزیر کار را بگیریم که برود برای سئوالات مجلس جواب پیدا کند، اگر وزیر کار استیضاح شود یک وزارتخانه بسیار مهم در کشور زیر سئوال می‏رود و  نخستین کسی که از این موضوع متضرر می‌شود نیروهای کار و کارگر هستند.

خسروی تصریح کرد: سوال از وزیر و استیضاح وزیر از اختیارات مجلس است اما چرا باید دعواها را به جامعه بکشانیم، مشکلات اقتصادی در اولویت هستند و می‌توان راحت‌تر، دوستانه‌تر و داخل یک محیط آرامتر مشکلات را حل کرد، امیدواریم بتوان با صحبت‏های دوستانه و جلسات مختلف مشکلات حل شود.

انتهای پیام/2249/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول