اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آقا تهرانی در مسجد اهل بیت قم-1:

قبل از صحبت‌‌های احمدی‌نژاد مجلس قصد برکناری وزیر کار را نداشت

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی فضای تصمیمات مجلس را برگرفته از فضای سیاسی کشور دانست و گفت: قبل از صحبت‌‌های احمدی‌نژاد مجلس قصد برکناری وزیر کار را نداشت.

قبل از صحبت‌‌های احمدی‌نژاد مجلس قصد برکناری وزیر کار را نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام مجتبی آقا تهرانی در سخنرانی خود در مسجد اهل بیت قم با بیان اینکه احساس می‌کنم روان مجلس جوشی است به تبیین این موضوع پرداخت و گفت: بسیاری از تصمیمات مجلس متأثر از فضای سیاسی کشور است.

وی افزود: به عنوان مثال صبح روز یکشنبه که قرار بود آقای شیخ‌الاسلامی استیضاح شود، مشخص بود که مجلس به ایشان رای اعتماد خواهد داد، ولی پس از سخنرانی رئیس جمهور و ارائه توضیحات توسط رئیس مجلس شورای اسلامی صد درصد مشخص بود که نمایندگان به وزیر رای نخواهند داد و همین گونه هم شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در چنین فضایی بارها از من خواسته شده تا در مجلس نکات اخلاقی را برای نمایندگان بیان کنم ادامه داد: این مسئله را نپذیرفته‌ام چون در چنین فضایی کسی گوش نیست و همه بوق هستند و می‌خواهند حرف بزنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نظام اسلامی ایران ناموس اسلام است، تصریح کرد: بسیار خون‌ها پای این انقلاب ریخته شده و خون دل‌های فراوان خورده شده است و باید این امانت را با دقت به اهلش تحویل داد.

وی تاکید کرد: شخصی که می‌خواهد در مسند ریاست جمهوری قرار گیرد باید ولایتمدار باشد، کاری، پرتوان و جوان باشد و انقلاب را بفهمد. باید با توجه به این فاکتورها رئیس جمهور اصلح را انتخاب کنیم.

آقا تهرانی تاکید کرد: عقب‌نشینی و شرکت نکردن در انتخابات اشتباه است باید بایستیم و دقت کنیم و مناسب‌ترین گزینه را برای اداره امور اجرایی کشور به راس کار بیاوریم.

انتهای پیام/87009/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول