اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو ستاد برگزاری مراسم حماسه 7 اسفند شیرگاه:

رئیس مجلس در بزرگداشت حماسه 7 اسفند شیرگاه سخنرانی می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو ستاد برگزاری مراسم حماسه هفت اسفند شیرگاه از حضور رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران حماسه هفت اسفند خبر داد.

رئیس مجلس در بزرگداشت حماسه 7 اسفند شیرگاه سخنرانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام حسین ذاکری خطیر صبح امروز در جلسه ستاد فرهنگی حماسه هفت اسفند شیرگاه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز به اهمیت داخلی و بین‌المللی این سخنان اشاره کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی، دشمنان زیادی در سطح بین‌المللی دارد و ما در تحریم قرار داریم و دشمنان نیز چهره نظام جمهوری اسلامی را در سطح جهانی خشن نشان می‌دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با تأکید بر این‌که اختلافات داخلی موجب تقویت تحریم‌ها می‌شود، یادآور شد: اختلافات موجب شکنندگی می‌شود و آرامش را از مردم می‌گیرد و مسئولان به جای فرصت‌سوزی به استفاده از فرصت‌ها و فرصت‌سازی روی آورند.

وی به لزوم تعامل بین مسئولان در اواخر فعالیت دولت دهم اشاره کرد و ادامه داد: نظام ما اسلامی است و اختلافات و بد اخلاقی‌ها به ایمان‌های مردم آسیب می‌زند.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد حماسه هفت اسفند شیرگاه با تقدیر از بصیرت و هوشیاری مردم برای حضور در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام، یادآور شد: مردم بین اختلافات و بداخلاقی‌ها با اصل نظام و ولایت فقیه تفاوت قائل هستند.

ذاکری خطیر با اشاره به حماسه هفت اسفند سال 1360 مردم شیرگاه و مقابله آنان با منافقان، یادآور شد: هفت اسفند شیرگاه بیانگر همراهی مردم با آرمان‌های نظام بوده است.

عضو ستاد حماسه هفت اسفند شیرگاه از رایزنی برای برگزاری باشکوه این واقعه مهم در سوادکوه خبر داد و افزود: رایزنی‌های اولیه برای حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و سخنرانی در حماسه هفت اسفند شیرگاه انجام شده است.

انتهای پیام/86015/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول