اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبادان:

شاخص اعضاء در بهره‌مندی کتابخانه‌ها از امکانات مهم است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آبادان گفت: شاخص اعضاء در بهره‌مندی کتابخانه‌ها از امکانات بیشتر امری مهم است.

شاخص اعضاء در بهره‌مندی کتابخانه‌ها از امکانات مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سید روح الله موسوی پیش از ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی آبادان که با حضور اعضای این انجمن در محل فرمانداری آبادان برگزار شد اظهار کرد: آموزش و پرورش با توجه به جامعه دانش‌آموزی خود ظرفیت مناسبی برای افزایش اعضای کتابخانه‌ها دارد.

وی افزود: در این راستا باید با برنامه‌ریزی مناسب و قرار دادن کتاب‌خوانی در ارزشیابی دانش‌آموزان در راستای تعمیم این فرهنگ اهتمام کرد.

معاون فرماندار آبادان ادامه داد: اگر کتابخانه‌های آبادان خواهان افزایش و بهبود امکانات خود در زمینه‌های مختلف هستند باید نسبت به افزایش اعضای خود اقدام کنند.

موسوی تصریح کرد: بهره‌مندی از امکانات بیشتر براساس ارزشیابی و آمارگیری است که در پایان هر سال از اعضای کتابخانه‌های هر شهرستان انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: عدم برخورداری آبادان از تجهیزات مختلف کتابخانه‌ای به دلیل کمبود اعضای آن است و باید این مسئله را رفع کرد.

معاون فرماندار آبادان خاطرنشان‌کرد: ما در یک کشور و فرهنگی زندگی می‌کنیم که سابقه‌ای درخشان در زمینه کتاب و کتاب‌‌خوانی دارد.

موسوی افزود: آن دوران که اروپا و غرب به کتاب فکر نمی‌کردند، در ایران کتاب‌های بسیار ارزشمند در موضوعات مختلف نگاشته می‌شد.

وی گفت: اکنون نیز باید فرهنگ کتاب خواندن را از درون خانواده و سپس در جامعه رشد داد و کودکان را از همان ابتدا با کتاب مانوس کرد.

معاون فرماندار آبادان تصریح کرد: از ادارات و نهادهایی که عضو انجمن کتابخانه‌ها هستند می‌خواهیم تا تعهدات خود را که به صورت مصوبات هر جلسه ابلاغ می‌شود را انجام دهند.

انتهای پیام/72008/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول