اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

14 اسفند

نخستین همایش خیرین کتابخانه‌ساز مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نخستین همایش خیرین کتابخانه‌ساز با حضور جمعی از خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان‌ها و اعضای هیئت مدیره خیرین کتابخانه‌ساز استان 14 اسفند ماه در بابلسر برگزار می‌شود.

نخستین همایش خیرین کتابخانه‌ساز مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، این همایش با حضور 120 نفر متشکل از خیرین کتابخانه‌ساز بابلسر و مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره خیرین کتابخانه‌ساز دیگر شهرهای استان برگزار می‌شود.

بحث و تبادل نظر درباره راه‌های ترویج فرهنگ کتابخانه‌سازی، دعوت از خیرین دیگر بخش‌ها برای ورود به این حوزه، بررسی راهکارهای ایجاد نهادهای مردمی برای ساخت کتابخانه از مهم‌ترین محورهای این همایش خواهد بود.

دعوت از نویسنده کتاب «از شرارت تا عبادت» که در حال حاضر در زندان به سر می‌برد و همچنین برپایی نمایشگاه کتاب جنب سالن همایش از نکات قابل توجه این همایش خواهد بود.

به گزارش فارس، این همایش نخستین همایش خیرین کتابخانه‌ساز استان بوده و به‌زودی همایش‌های استانی و شهرستانی در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.

انتهای ‌پیام/2296/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول