اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس مطرح کرد

کتابخانه‌ها ابزار مقابله با جنگ نرم

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: کتابخانه‌ها به عنوان یکی از محوری‌ترین ابزار مقابله با جنگ نرم نقش مهمی در جامعه دارند.

کتابخانه‌ها ابزار مقابله با جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، حجت‌الاسلام محسن اسماعیل‌پور در گردهمایی رابطان فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی این استان اظهار داشت: رابطان فرهنگی به عنوان افرادی که کارها و برنامه‌های فرهنگی را دنبال می‌کنند، باید با محورهای اصلی و اهداف نهاد کتابخانه‌ها آشنا باشند.

این مسئول افزود: گردهمایی رابطان فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس با حضور مدیرکل فرهنگی این نهاد در داراب برگزار شد.

اسماعیل‌پور تصریح کرد: 25 بهمن ماه امسال 30 رابط فرهنگی فعال در استان‌ فارس از 27 شهرستان برای رایزنی و تبادل نظر گرد یکدیگر آمدند.

وی ادامه داد: برپایی نشست تخصصی بررسی مشکلات فرهنگی اداره‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده این گردهمایی بود.

این مسئول تصریح کرد: هدف‌گذاری فرهنگی در سال جدید برای رشد فضای فرهنگی کتابخانه‌ها و ترسیم نقشه راه در اداره کتابخانه‌ها از دیگر موضوعاتی بود که در این گردهمایی بررسی شد.

مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان فارس بیان داشت: رابطان فرهنگی وظیفه برگزاری مسابقات و طرح‌های فرهنگی ابلاغی از نهاد کتابخانه‌های عمومی و برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های فرهنگی را به عهده دارند.

اسماعیل‌پور خاطرنشان کرد: معرفی برترین رابطان فرهنگی استان فارس نیز از دیگر برنامه‌های این گردهمایی بود که در آن رابطانی که در طرح‌های خود نوآوری داشتند به عنوان افراد برگزیده انتخاب و تجلیل شدند.

در این گردهمایی ابوالقاسم مقیمی، مدیرکل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و کرامت قاسمی، فرماندار داراب حضور داشتند.

انتهای پیام/2448/ن/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول