اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان:

اعضای کتابخانه‌های آبادان افزایش یابد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان گفت: باید با تلاش ادارات و نهادهای مربوط اعضای کتابخانه‌های این شهرستان افزایش یابد.

اعضای کتابخانه‌های آبادان افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، احمدرضا دشت‌افکن پیش‌ازظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی آبادان که با حضور اعضای این انجمن در محل فرمانداری آبادان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: هم‌اکنون بیش از پنج هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی آبادان عضو هستند.

وی با اشاره به مصوبات جلسه قبل انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان افزود: افزایش اعضای کتابخانه‌های آبادان و افزایش کتب از طریق اهداء توسط نهادها و ادارات مرتبط از جمله مهم‌ترین مصوبات جلسه قبل بود.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان ادامه داد: در زمینه افزایش اعضا قرار بود که اداره آموزش و پرورش شهرستان با توجه به جامعه دانش‌آموزی این نهاد نسبت به افزایش اعضا اقدام کنند.

دشت‌افکن تصریح کرد: در حوزه افزایش کتب نیز براساس مصوبه جلسه قبل تعدادی از ادارات تعهداتی برای اهداء کتاب داشتند.

وی اضافه کرد: اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی، بخشداری اروندکنار، دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی آبادان به همراه شهرداری آبادان و اروندکنار و دانشکده نفت اهداء یک‌هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های آبادان را تعهد کرده بودند.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی آبادان خاطرنشان‌کرد: آموزش و پرورش و پالایشگاه نیز تعهد اهداء پنچ هزار جلد کتاب را داده بودند.

دشت‌افکن افزود: روشنایی محوطه‌های اطراف برخی از کتابخانه‌هایی همچون حدادعادل، ولی عصر و فرهنگ از جمله مشکلات دیگر کتابخانه‌هاست که از اداره برق شهرستان می‌خواهیم در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در ادامه در خصوص احداث کتابخانه در روستای منیوحی نیز گفت: در صورتی که سالن یا محلی برای ایجاد کتابخانه در این روستا وجود داشته باشد آماده ارائه تجهیزات مورد نیاز برای ایجاد کتابخانه هستیم.

انتهای پیام/72008/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول