اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور کتابخانه‌های حوزه‌های علمیه خواهران:

وحدت رویه در کتابخانه‌های حوزه‌های علمیه خواهران ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول امور کتابخانه‌های حوزه‌های علمیه خواهران گفت: در کتابخانه‌های مدارس علمیه خواهران وحدت رویه ایجاد می‌شود.

وحدت رویه در کتابخانه‌های حوزه‌های علمیه خواهران ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، علی حسنوند افزود: بخشنامه‌های مختلفی مربوط به همسان‌سازی عملیات در کتابخانه‌های مدارس علمیه خواهران در مناطق مختلف کشور تهیه شده است و به مدارس علمیه ارسال خواهد شد.

وی افزود: در این بخشنامه‌ها شیوه صحیح امانت دادن، ثبت، عضویت، فهرست‌نویسی و رده‌بندی احصا شده و از مدارس علمیه خواسته شده است این دستورالعمل‌ها را ملاک عمل قرار دهند.

مسئول امور کتابخانه‌های حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: ارسال این بخشنامه‌ها پس از بررسی‌های کارشناسی با هدف یکسان‌سازی و وحدت رویه در کتابخانه‌های مدارس علمیه خواهران انجام شده است.

حسنوند با اشاره به فعالیت کتابخانه در اکثر قریب به اتفاق مدارس علمیه خواهران سطح کشور افزود: سامانه کاوش 2006 با هدف یکپارچه‌سازی اطلاعات کتابخانه‌ها در کتابخانه‌های واحدهای حوزوی خواهران کشور استقرار یافته است.

وی افزود: به زودی بخشنامه راهنمای کامل نرم‌افزار کاوش نسخه 2006 که در دست تهیه است به مدارس علمیه ارسال خواهد شد تا مدارس از این نرم‌افزار استفاده بهتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات کتب کتابخانه‌های حوزه‌های علمیه خواهران در سامانه وصال در دسترس قرار گرفته است، افزود:‌ با استفاده از این امکان طلاب می‌توانند برای استفاده از اطلاعات کتاب‌شناختی تمام کتابخانه‌های مدارس علمیه خواهران از این پایگاه استفاده کنند.

مسئول امور کتابخانه‌های حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به آموزش‌های مستمر کتابداران مدارس علمیه ادامه داد: کتابداران در دوره‌هایی که به صورت منطقه‌ای در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/2258/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول