اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان خبر داد

ممنوعیت یک ماهه حفاری در سطح شهر زنجان

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهردار زنجان با اشاره به فرارسیدن پایان سال و ضرورت آمادگی برای استقبال از بهار از تشکیل نخستین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری زنجان از ممنوعیت یک ماهه حفاری در سطح شهر خبر داد.

ممنوعیت یک ماهه حفاری در سطح شهر زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی محمدی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری اظهار داشت: شهرداری زنجان در حال آماده‌سازی شهر برای ورود به سال جدید است .

وی از آغاز نظافت شهر به مناسبت در پیش بودن سال نو خبر داد و افزود: زیباسازی شهر و رنگ‌آمیزی جداول آن آغاز شده است.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان به ساماندهی ورودی‌های شهر زنجان در آستانه سال نو اشاره و تصریح کرد: فضاسازی شهر به ویژه گلکاری میادین شهری توسط شهرداری در روزهای پایانی سال افزایش می‌یابد.

وی مدیریت امور شهری را از وظایف ذاتی شهرداری‌ها اعلام کرد و گفت: وظایف شهرداری در آستانه آغاز سال نو مضاعف می‌شود.

*ممنوعیت یک ماهه حفاری در سطح شهر

معاون خدمات شهری شهردار زنجان از ممنوعیت حفاری در سطح شهر خبر داد و گفت: این ممنوعیت از 15 اسفندماه تا 15 فروردین ماه 92 خواهد بود.

وی تصریح کرد: با عوامل متخلف برابر مقررات برخورد خواهد شد.

وی همچنین از آمادگی سازمان میادین شهرداری زنجان برای تامین میوه شب عید خبر داد و گفت: در این زمینه تلاش می‌شود با دیگر دستگاه‌های متولی هماهنگی لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: کانکس‌های ویژه فروش میوه، آماده توزیع میوه با قیمت مناسب به شهروندان است.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان از وجود اکیپ‌های سیار جمع‌آوری زباله‌های شهری خبر داد و افزود: شهروندان می‌توانند با اطلاع‌رسانی به این اکیپ‌ها، به جمع‌آوری زباله‌ها کمک کنند.

محمدی اضافه کرد: اگر شهروندان زباله‌های خانگی خود را در موعد مقرر به بیرون از منزل منتقل کنند به جمع‌آوری آن کمک می‌کنند.

وی به تغییر زمان جمع‌آوری زباله‌های شهر زنجان در آینده نزدیک اشاره و تصریح کرد: زمان جمع‌آوری زباله‌های شهر زنجان از 15 اسفند به ساعت 21 شب تغییر می‌کند.

محمدی با اشاره به وظایف شهروندان در نظافت شهر ادامه داد: شست‌وشوی کرکره مغازه‌ها و معابر خصوصی به زیباسازی شهر کمک شایانی می‌کند.

وی همچنین به در پیش بودن هفته گلکاری اشاره کرد و گفت: شهرداری در این هفته ضمن ارائه گل‌های زینتی و نهال به مردم، فرهنگ‌سازی استفاده از گل و درخت را در دستور کار قرار داده است.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان به پروژه‌های افتتاح شده شهرداری در دهه فجر اشاره و اضافه کرد: دو ایستگاه آتش‌نشانی افتتاح شده ضریب ایمنی شهری را در سطح شهر افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/2308/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول