اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش کرمان خبر داد

‌آماده‌سازی 5 هزار کلاس برای اسکان مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 5 هزار و 42 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی استان کرمان آماده‌سازی می‌شود.

‌آماده‌سازی 5 هزار کلاس برای اسکان مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا محمدی‌ پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان اظهار داشت: 5 هزار و 42 کلاس درس در قالب 407 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی استان کرمان آماده‌سازی و علاوه بر مدارس، زمینه اسکان افراد در خوابگاه‌ها و سالن‌های ورزشی در صورت نیاز فراهم می‌شود.

معین‌زاده‌ رئیس انجمن صنفی هتل‌داران کرمان اظهار داشت: 25 هتل و 32 مهمانپذیر در سطح استان کرمان وجود دارد و برای پذیرایی مسافران در سال جدید همه هتل‌ها 10 درصد تخفیف در نظر گرفته‌اند.

خادمی‌پور‌ نماینده مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان در این جلسه بیان داشت: 134 پایگاه جاده‌ای و شهری اورژانس در سطح استان وجود دارد که در ایام تعطیلات نوروز نیروهای متخصص نیز به صورت کشیک حضور دارند.

وی تصریح کرد: تیم‌های جاده‌ای اورژانس از 26 اسفند ماه تا 17 فروردین ماه در جاده‌ها مستقر هستند و در این ایام از 25 درصد نیروهای مراکز خصوصی استفاده می‌کنیم.

‌مسعود غفوریان‌ رئیس پلیس راهور استان کرمان در این جلسه گفت: برای پذیرش و ارائه خدمات اقامتی به مسافران در ایام نوروز باید برآورد وضعیت در استان صورت بگیرد تا آمادگی لازم برای مواجه شدن با حوادث را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: موضوعات بهداشتی باید مورد توجه جدی واقع شود و اگر ابهامی در این زمینه وجود دارد، رفع شود.

غفوریان پیشنهاد داد تا سامانه اطلاع‌رسانی حاوی اطلاعات گردشگری، مراکز اقامتی و سایر ظرفیت‌های استان ایجاد شده و با درج در مطبوعات و خبرگزاری‌ها و همچنین اطلاع‌رسانی از طریق صدا و سیما به مردم معرفی شود.

انتهای پیام/80017/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول