اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس میراث فرهنگی گچساران خبر داد

منطقه باغ فردوس گچساران آماده استقبال از مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گچساران گفت: منطقه گردشگری باغ فردوس گچساران آماده استقبال از مسافران نوروزی در این شهرستان است.

منطقه باغ فردوس گچساران آماده استقبال از مسافران نوروزی

مسعود میرپور‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و با همکاری بخش خصوصی، بازسازی منطقه گردشگری باغ فردوس گچساران تکمیل شده و مردم این شهرستان و مسافران در ایام نوروز می‌توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.

وی با بیان اینکه باغ فردوس گچساران یکی از مکان‌های دیدنی در این شهرستان است، افزود: محوطه‌سازی و ساخت مکان‌های ویژه این مکان تمام شده و اگر بخش خصوصی وارد کار نشده بود، به طور یقین این مکان گردشگری آماده نمی‌شد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گچساران همکاری بخش خصوصی در صنعت گردشگری را ضروری دانست و بیان داشت: صنعت گردشگری صنعتی بوده که فقط با کمک بخش خصوصی می‌توان زمینه رونق و توسعه آن را فراهم کرد و بدون وارد شدن بخش خصوصی به این صنعت، نمی‌توان به موفقیت آن امیدوار باشیم.

میرپورزاده از برنامه‌ریزی برای ایام نوروز در راستای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون جلسات متعددی در این زمینه برگزار شده و همچنین 10 کمیته تخصصی در زمینه‌های مختلف تشکیل شده است.

وی کمیته امنیت و انتظامات، نظارت، تبلیغات و امداد، فرهنگی و هنری، اسکان، حمل و نقل و بهداشت  و درمان را از جمله کمیته‌های تخصصی برنامه‌ریزی برای ایام نوروز عنوان و تصریح کرد: امسال به دلیل نزول باران رحمت الهی و طبیعت چشم نواز، استقبال مسافران از گچساران بیش از سال قبل خواهد بود.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گچساران یادآور شد: در ایام نوروز سال جاری یک میلیون و 200 هزار نفر مسافر در این شهرستان اقامت داشتند و از نقاط دیدنی آن بازدید کردند و به طور حتم این میزان در نوروز 92 افزایش چشمگیری خواهد  داشت.

میرپورزاده وجود زیرساخت‌های لازم برای رونق گردشگری را مهم دانست و افزود: وجود امکانات و زیرساخت‌های لازم در یک منطقه می‌تواند سبب جذب حداکثری گردشگران شود و مسافران زیادی را از اقصی نقاط مختلف کشور به سوی خود بکشاند.

انتهای پیام/82010/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول