اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بستک تاکید کرد

ضرورت فراهم کردن تسهیلات و شرایط مطلوب برای مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بستک بر ضرورت فراهم کردن تسهیلات و شرایط مطلوب برای مسافران نوروزی تاکید کرد.

ضرورت فراهم کردن تسهیلات و شرایط مطلوب برای مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک فلکناز دهقانی در نشست ستاد تسهیلات مسافران نوروزی اظهار داشت: مهم‌ترین اصل در ستاد تسهیلات نوروزی کسب رضایتمندی میهمانان و گردشگران نوروزی است و تمام امکانات به کار گرفته شود تا مسافران نوروزی با خاطره ای به یاد ماندنی این شهر را ترک کنند.

وی افزود: این ایام فرصت مغتنمی است تا شهرستان بستک که مجموعه ای از اماکن و نمادهای منحصر به فردی از این جنس را در خود جای داده است بهتر به عموم هم میهنانمان بشناسانیم.

معاون فرماندار بستک تأمین امکانات رفاهی و خدماتی مطلوب و در خور شان مسافران در ایام نوروز را از جمله دغدغه‌های اصلی مسئولان شهرستان دانست و اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی و دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفر وظیفه دارند تا با تمام توان و امکانات خود، در خدمت مسافران قرار داده و موجبات رفاه و آسایش نسبی آنان را فراهم کنند.

وی بیان داشت: باید توجه ویژه ای به امکانات امداد جاده‌ای شود که در این راستا پلیس 110، پلیس راهنمایی و رانندگی، اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی آمادگی لازم را برای خدمت رسانی بهتر داشته باشند.

معاون فرماندار بستک با تأکید بر ارتقا امکانات مدارس برای خدمت رسانی مطلوب به مسافران نوروزی و نظارت بهداشت بر خدمات پذیرایی و رستوران ها تصریح کرد: باید در این ایام با شیفت بندی واحدهای صنفی و ارائه خدمات مشکلات مسافران را به حداقل برسانیم.

وی در پایان از تشکیل هفت کمیته (کمیته امنیت و انتظامی، کمیته اطلاع رسانی و آمار و اطلاعات، کمیته فرهنگی و اجتماعی، کمیته حمل و نقل، کمیته بازرسی و ارزیابی، کمیته بهداشت و درمان و کمیته ارزاق و سوخت) در شهرستان خبر داد.

یادآور می‌شود شهرستان بستک یکی از قطب‌های گردشگری استان هرمزگان است که با داشتن ده‌ها جاذبه گردشگری، هر ساله میزبان تعداد زیادی مسافران نوروزی از اقصی نقاط کشور است.

انتهای پیام/88006/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول