اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جامعه هتلداران‌ کرمان عنوان کرد

ارائه 10 درصد تخفیف به مسافران نوروزی در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس جامعه هتلداران استان کرمان گفت: هتل‌های کرمان‌ در ایام نوروز 92 با 10 درصد تخفیف به مسافران‌ خدمات‌رسانی می‌کنند.

ارائه 10 درصد تخفیف به مسافران نوروزی در کرمان

علی معین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اینکه 25 هتل و 32 مهمانپذیر در‌ استان کرمان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند، اظهار داشت: 9 هتل و‌ 11 مهمانپذیر در شهر کرمان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: 2 هزار تخت در هتل‌ها و یک هزار و 500 تخت در مهمانپذیرهای استان کرمان برای ایام نوروز مسافران آماده‌سازی شده است.

معین‌زاده با اشاره به‌ ارائه 10 درصد تخفیف به مسافران نوروزی در کرمان تصریح کرد: بیشترین حجم مسافران نوروزی استان کرمان در بازه زمانی دوم تا پنجم فروردین ماه هستند.

وی با اشاره به اینکه طی مدت 15 روز تعطیلات نوروز 91 بیش از 60 درصد‌ ظرفیت هتل‌های استان کرمان اشغال شده بود‌‌، ابراز داشت: امیدواریم این میزان نسبت به سال گذشته افزایش یابد.

معین‌زاده از آمادگی کامل هتل‌های کرمان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد و افزود: در صورت نیاز از مکان‌هایی از جمله پانسیون‌ها و خوابگاه‌ها نیز به عنوان واحدهای اقامتی موقت استفاده می‌شود که این واحدها بر اساس مجوز اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری‌ فعال می‌شوند.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول