اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل پایانه‌های کرمان خبر داد

فروش بلیت ‌حضوری سفرهای نوروزی از اول اسفند در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان گفت: ‌از اول اسفند فروش بلیت به صورت ‌حضوری و اینترنتی‌‌ از طریق دفاتر فروش بلیت شرکت‌های مسافری در سراسر استان کرمان و دفاتر فروش بلیت سطح شهر به مسافران ارائه می‌شود.

فروش بلیت ‌حضوری سفرهای نوروزی از اول اسفند در کرمان

‌مسعود جمیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اعلام آمادگی کامل بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان کرمان برای مسافران نوروزی اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای فروش‌ بلیت‌های اتوبوس در ایام تعطیلات نوروز آغاز شده‌ است.

وی بیان داشت: طبق هماهنگی به عمل آمده با تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل مسافری تلاش می‌شود با افزایش سطح خدمات در سطح ایده‌آل در سرویس‌های برون شهری، تعداد و ظرفیت ناوگان اتوبوس بالاخص اتوبوس‌های ویژه افزایش یابد تا مسافران در ایام تعطیلات نوروز دغدغه‌ای برای تهیه بلیت نداشته باشند.

جمیلی با اشاره به اینکه پیش‌فروش بلیت‌ به صورت اینترنتی تا 30 بهمن ماه جاری ادامه دارد، تصریح کرد: از اول اسفند ماه فروش بلیت به صورت ‌حضوری و اینترنتی‌‌ از طریق دفاتر فروش بلیت شرکت‌های مسافری در پایانه‌های مسافربری سراسر استان کرمان و دفاتر فروش بلیت سطح شهر به مسافران ارائه می‌شود.

وی در مورد نرخ بلیت‌ها عنوان کرد: با توجه به اینکه در ایام طرح نوروزی غالباً سفرها با ظرفیت کامل به صورت یک‌ طرفه انجام می‌شود‌، لذا برای جلوگیری از ضرر و زیان شرکت‌های حمل و نقل و ایجاد انگیزه خدمت‌رسانی هر چه بیشتر‌ طبق سال‌های گذشته تلاش می‌شود تا صرفاً در مدت زمان اجرای طرح ‌24 اسفند تا 16 فروردین ماه‌ افزایش 20 درصدی نرخ اعمال شود.

جمیلی گفت: در اجرای طرح نوروزی و جابه‌جایی مسافران حمل و نقل عمومی جاده‌ای، نقطه‌ نظرات و میزان رضایتمندی آنان از طریق شماره پیامک 3000143 دریافت و برای بهبود حداکثری خدمات، گام‌های بیشتری برداشته شود.

وی از آمادگی کامل این اداره کل برای اجرای هر چه بهتر طرح نوروزی خبر داد و افزود: جلسات هماهنگی متعددی در این راستا با انجمن‌های صنفی این بخش برگزار شده که امید است هم استانی‌ها‌ با آرامش خیال و خاطری آسوده، ‌سال جاری نیز سفرهای خوبی را با حمل و نقل عمومی جاده‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/2446/ب30 /ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول