اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تهیه کننده سریال خانواده نوروزی:

خانواده نوروزی سکوی پرتاب بازیگران اصفهانی است

خبرگزاری فارس: تهیه کننده سریال خانواده نوروزی گفت: خانواده نوروزی سریالی است که در آن سعی شده استعدادهای بازیگران اصفهانی نمود پیدا کند، به همین جهت این سریال می‎تواند سکوی پرتاپ برای رسیدن به پیشرفت‌های آتی بازیگران باشد.

خانواده نوروزی سکوی پرتاب بازیگران اصفهانی است

رسول هنرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: در سریال خانواده نوروزی سعی شده توانمندی بازیگران اصفهانی نمود پیدا کند و در واقع خانواده نوروزی سکوی پیشرفت بازیگران اصفهانی است.

وی افزود: سریال خانواده نوروزی با وجود مشکلات مالی، اما با توان بالای عوامل سریال پیش رفت که این امر نشان از استعداد بالای هنرمندان اصفهانی دارد.

تهیه کننده خانواده نوروزی گفت: هر هنرمندی آرزوی این را دارد که بتواند در اصفهان فیلم بسازد، بهره بردن از اصفهان را به عنوان یک لوکیشن نباید امری منفی جلوه داد، البته به شرطی که اصول اخلاقی در آن رعایت شود.

وی تصریح کرد: بازیگران اصفهانی و در کل بازیگران شهرستانی نباید جایگاه خود را پایین آورند و به بازی در هر نقشی تن دهند، اگر این امر رعایت شود سطح بازیگران اصفهانی حفظ می‎شود و در اصل شأن بازیگران اصفهانی دست خودشان است.

هنرمند ادامه داد: این مجموعه 13 قسمتی شامل وقایعی است که در خانواده وارث یک تالار متروکه به وقوع می‎پیوندد و زمان هر قسمت 40 دقیقه است.

وی از سایر عوامل این فیلم نام برد و گفت: مجید محسنی تصویربردار، فرامرز مختاری صدابردار، دانیال معتمدزاده دستیار اول کارگردان، حسین خواجویی مدیر تولید، محراب شاپور زاده طراح گریم و محمد فشار کی طراح صحنه و لباس این مجموعه هستند.

تهیه کننده خانواده نوروزی ادامه داد: جهانبخش سلطانی، شهریار دخانی، آسیه کلانی، پری کربلایی، حامد احمد جو، بهناز توسلی و زهره فوده از جمله بازیگران این مجموعه طنز هستند.

انتهای پیام/2301/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول