اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بروجرد:

20 آموزشگاه آماده پذیرایی میهمانان نوروزی فرهنگی در بروجرد است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: در ایام نوروز امسال تعداد 20 واحد آموزشگاهی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی فرهنگی در بروجرد است.

20 آموزشگاه آماده پذیرایی میهمانان نوروزی فرهنگی در بروجرد است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، فرج الله شاهوردی زاده ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد اسکان نوروزی بروجرد که در اداره آموزش و پرورش بروجرد برگزار شد، گفت: با توجه به این که در شهرستان بروجرد نقاط دیدنی و آب و هوای بسیار مناسبی برای ایام عید وجود دارد، بر همین اساس سفر مسافران نوروزی در این ایام افزایش می‎یابد.

وی بیان کرد: باید همه تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم میزبان خوبی برای فرهنگیانی که از شهرهای دیگر کشور به بروجرد سفر می‎کنند، باشیم.

شاهوردی زاده اضافه کرد: زمینه‎های لازم برای اسکان مسافران نوروزی در ایام نوروز فراهم شده و در اولین زمان ممکن کارشناسان به آموزشگاه‎هایی که محل اسکان هستند، فرستاده می‎شوند، تا نیازهای اولیه برای مسافران فراهم شود.

وی اظهار داشت: از تعداد آموزشگاه‎های در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران نوروزی، برخی از این واحدها به صورت ویژه و تعدادی هم عادی هستند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد تصریح کرد: در ایام نوروز سال گذشته هشت هزار فرهنگی که از شهرهای مختلف کشور به بروجرد سفر کرده بودند، در 20 آموزشگاه بروجرد اسکان داده شدند.

انتهای پیام/2304/خ10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول