اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خبر داد

ثبت 30 طرح تحقیقاتی شرکت برق استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: 30 طرح تحقیقاتی و کاربردی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به ثبت رسیده است.

ثبت 30 طرح تحقیقاتی شرکت برق استان زنجان

عادل کاظمی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طرح‎های تحقیقاتی شرکت توزیع برق زنجان مورد استقبال و قدردانی مدیرعامل شرکت توانیر قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر و رئیس نخستین همایش ارتباط صنعت با دانشگاه‎ها و مراکز پژوهشی به دلیل حضور فعال و ارائه طرح‎های ابتکاری و دستاوردهای تحقیقاتی و پژوهشی در نمایشگاه از شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان تقدیر کرده است، خاطرنشان کرد: این شرکت با داشتن 30 طرح تحقیقاتی، پژوهشی و ابتکاری در نمایشگاه جانبی نخستین همایش ارتباط صنعت و دانشگاه‎ها با 9 طرح تحقیقاتی حضور داشته است.

*همه دستاوردهای تحقیقاتی شرکت برق بومی است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان تصریح کرد: همه طرح‎های به ثبت رسیده این شرکت کاملاً بومی بوده و در صورت تجاری شدن این طرح‎ها و فناوری‎های نوین صرفه‎جویی ارزی قابل ملاحظه‎ای نصیب کشور می‎شود.

*ارائه طرح‏های ابتکاری توسط شرکت برق در نمایشگاه

وی اذعان داشت: مشارکت و حضور فعال شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در نمایشگاه جانبی همایش صنعت و دانشگاه‏ها و ارائه طرح‌های ابتکاری و دستاوردهای تحقیقاتی و پژوهشی که با هدف تبیین نقش و اهمیت بالای پژوهش در رفع مشکلات صنعت برق انجام شده است مورد توجه و استقبال بازدیدکنندگان قرارگرفته است.

کاظمی در ادامه سخنان خود با اشاره به تجلیل از خانواده شهدا و منزلت و جایگاه آن‌ها، اضافه کرد: مسئولیتی که ما بعد از شهدا به عنوان امانت‌دار خون آن‌ها داریم بسیار سنگین و دشوار است.

*اخلاص شهدا یاد آن‌ها را در تاریخ ثبت کرد

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‏هایی که سبب حفظ یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس شده جهاد خالص در راه خدا و بدون هیچ چشم‌داشت آن‌ها است، ادامه داد: اخلاص شهدا آن‌ها را در دل تاریخ به ثبت رسانیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با تاکید بر اینکه شهدای سرافراز با نثار خون خود انقلاب را به عنوان امانتی بسیار ارزشمند برای ما به یادگار گذاشته‎اند، افزود: امروز حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از مهمترین وظایف مردم و مسئولان است.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول