اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با احداث ساختمان مرکز کنترل و دیسپاچینگ

200 هزار کنتور برق در استان زنجان هوشمندسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: با احداث ساختمان مرکز کنترل و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق، کنتور 200 هزار مشترک برق در استان زنجان هوشمند می‌شود.

200 هزار کنتور برق در استان زنجان هوشمندسازی می‌شود

منصور حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پروژه احداث ساختمان مرکز کنترل و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان موسوم به طرح فهام یا فراسامانه هوشمند اندازه‌گیری و مدیریت انرژی است که به عنوان انقلابی‌ترین طرح وزارت نیرو شناخته می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در راستای خدمت‌رسانی به مردم، خاطرنشان کرد: در فاز نخست اجرای طرح فهام 200 هزار کنتور مشترکین هوشمند‌سازی می‌شود.

احداث مرکز دیسپاچینگ با اعتبار 340 میلیارد ریال

معاون شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان یادآور شد: ساختمان مرکز کنترل و دیپاچینگ این شرکت به مساحت 413 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 340 میلیارد ریال احداث و کنتورهای مشترکین از این مرکز کنترل می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به خدمات ارائه شده توسط شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به متقاضیان، اضافه کرد: نصب بیش از یک‌هزار دستگاه کنتور هوشمند در چاه‌های کشاورزی استان بیانگر فعالیت خوب این شرکت است.

حسینی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در اجرای طرح‌ها از فناوری‌های جدید استفاده می‌کند.

وی همچنین در ادامه سخنان خود به آموزش دبیران حرفه و فن مدارس شهرستان زنجان با نکات مدیریت بهینه اشاره کرد و یادآور شد: سمینار آموزشی آشنایی با مدیریت مصرف انرژی برق با حضور دبیران حرفه و فن مدارس، کارشناسان و اساتید گروه مدیریت مصرف و سازمان بهره‌وری انرژی ایران در زنجان برگزار شده است.

معاون شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه سمینار آموزشی آشنایی با مدیریت مصرف انرژی برق به صورت پرسش و پاسخ برگزار شده است، ادامه داد: این سمینار گام موثر در حفظ محیط زیست و منابع ملی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73006/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول