اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور دیسپاچینگ و مخابرات برق باختر خبر داد

کاهش 56 درصدی انرژی توزیع نشده در شبکه فوق توزیع برق باختر

خبرگزاری فارس: مدیر امور دیسپاچینگ و مخابرات برق باختر از کاهش 56 درصدی انرژی توزیع نشده در شبکه‌های فوق توزیع زیرپوشش شرکت برق منطقه‌ای باختر خبر داد.

کاهش 56 درصدی انرژی توزیع نشده در شبکه فوق توزیع برق باختر

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی برق منطقه‌ای باختر، سعید دائی گفت: تا پایان آبان‌ماه سال 1391، انرژی توزیع نشده نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 56 درصد در شبکه‌های فوق توزیع برق باختر کاهش یافته است.

وی اظهار کرد: در سال 91 انرژی توزیع نشده ناشی از شبکه‌های انتقال مانند سال گذشته صفر بوده که این امر به دلیل تکمیل و رفع ایرادات شبکه‌های انتقال در قالب پروژه‌های بهینه‌سازی و انجام برنامه‌ریزی تعمیرات و نگهداری شبکه و اجرای منظم برنامه‌های مربوطه است.

مدیر امور دیسپاچینگ و مخابرات برق باختر افزود: انرژی توزیع نشده در سطح شبکه‌های فوق توزیع ناشی از قطعی‌های با برنامه حدود 98 درصد نسبت به مدت مشابه در سال 90 کاهش یافته است که این موفقیت حاصل ایجاد خطوط رینگ و رفع نواقص بی‌های ترانس و خط در پست‌های فوق توزیع است.

دائی ادامه داد: قطعی‌های بدون برنامه در شبکه فوق توزیع نیز نسبت به سال گذشته در حدود 38 درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: بخش زیادی از این کاهش قطعی‌ها در اثر اجرای پروژه‌های به‌روز‌رسانی سیستم‌های حفاظتی در رله‌ها و تعویض و یا تکمیل کلید‌های فشار متوسط در ایستگاه‌های قدیمی است.

همچنین روابط عمومی برق منطقه‌ای باختر از افزایش پایداری شبکه فوق توزیع مناطق شمال استان همدان خبر داد.

مجری پروژه‌های خطوط انتقال و فوق توزیع برق باختر نیز گفت: به منظور برق‌رسانی مطمئن و افزایش پایداری شبکه فوق توزیع مناطق شمال استان همدان خط 63 کیلوولت دو مداره از نیروگاه شهید مفتح همدان به خط 63 کیلوولت موجود فامنین-رزن-دمق احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

داود حسین‌زاده با اشاره به اینکه این خط به طول 10 کیلومتر و به صورت زمینی و هوایی با 41 دستگاه دکل احداث شد، تصریح کرد: با احداث این خط قابلیت اطمینان شبکه خطوط فوق توزیع شهرهای فامنین - رزن - دمق برای مصارف صنعتی، کشاورزی و خانگی در حد مطلوب افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/87002/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول