اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی اعلام کرد

اصلاح و سامان‌دهی شبکه و تأسیسات برق آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: شبکه و تأسیسات برق آذربایجان‌غربی با اعتبار 11 هزار و 100 میلیون ریال اصلاح و سامان‌دهی شده است.

اصلاح و سامان‌دهی شبکه و تأسیسات برق آذربایجان‌غربی

حمید کاظمی‌کیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به پروژه‌های سرمایه‌ای شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: توسعه و احداث شبکه و تأسیسات برق به منظور تأمین برق متقاضیان جدید سال جاری به تعداد 46 هزار مشترک و با اعتبار 61 هزار و 700 میلیون ریال انجام شده است.

وی به اصلاح و سامان‌دهی شبکه و تأسیسات برق آذربایجان‌غربی اشاره کرد و گفت: برای اجرای این پروژه 11 هزار و 100 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی افزود: 3 هزار و 244 کنتور معیوب برق در آذربایجان‌غربی با اعتبار 2 هزار و 964 میلیون ریال تعویض شده است.

کاظمی‌کیا از تأمین برق پاسگاه مرزی و برجک‌های مربوط به تعداد پنج پروژه خبر داد و اذعان داشت: بیش از هشت هزار میلیون ریال برای این پروژه‌ها هزینه صرف شده است.

وی برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق در آذربایجان‌غربی را از سایر پروژه‌های سرمایه‌ای شرکت توزیع نیروی برق استان عنوان کرد و یادآور شد: برق‌رسانی به روستاها طی چهار پروژه و از محل اعتبارات توانیر با صرف هزینه 671 میلیون ریال عملیاتی شده است.

کاظمی‌کیا به هشت پروژه توسعه فیدر و قدرت مانور در شبکه و همچنین پروژه تعدیل روشنائی معابر در آذربایجان‌غربی اشاره کرد و ادامه داد: اعتبار این پروژه‌ها به ترتیب نزدیک به 3 هزار میلیون ریال و 17 هزار میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/61010/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول