اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد

بارش خفیف باران در سراسر خوزستان/رعد و برق و وزش باد از عصر امروز

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی خوزستان از بارش خفیف باران در سراسر خوزستان خبر داد و گفت: رعد و برق و وزش باد سراسر استان دور از انتظار نیست.

بارش خفیف باران در سراسر خوزستان/رعد و برق و وزش باد از عصر امروز

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: زبانه کم‌فشار به شکل تقویت شده بر روی استان مستقر شده و با شدت و ضعف تا اواخر هفته جاری نیز بر روی آن مستقر خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط جوی خوزستان از نظر سامانه‌های بارشی خاطرنشان کرد: در لایه میانی جو نیز خط ناپایدار در حال عبور از منطقه‌ است.

*پیش‌بینی وضع هوا در سراسر خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان تاکید کرد: مناطق شمالی استان و ارتفاعات نیمه‌شمالی، نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده، احتمال رعد و برق و وزش باد قابل‌ ملاحظه، مناطق مرکزی و غربی، نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده، احتمال رعد و برق و وزش باد قابل‌ ملاحظه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مناطق ارتفاعات نیمه‌شرقی و جنوب‌شرقی، نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده، احتمال رعد و برق بعضاً وزش باد قابل‌ ملاحظه و مناطق ساحلی و جنوبی، قسمتی تا نیمه ابری گاهی ابری با احتمال رگبار پراکنده گاهی وزش باد قابل‌ ملاحظه همراه است.

*وزش باد با سرعت 35 کیلومتر بر ساعت

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: وضعیت هوا، نیمه ابری به تدریج ابری همراه با رگبار و رعد و برق جهت باد، جنوب‌شرقی به تدریج شمال‌غربی سرعت باد، 15تا 20 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، 35 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

دهملایی تاکید کرد: در شبانه‌روز گذشته شوش با 27.3 و ایذه و دهدز با 9.2 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند و حداکثر دمای اهواز به 20.1 و حداقل به 10.3 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام/72006/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول