اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خبر داد

واگذاری 11 هزار انشعاب برق به بزرگ‌ترین پروژه مسکن مهر شمال‌غرب

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: بیش از 11 هزار انشعاب برق به متقاضیان مسکن مهر واگذار شده است.

واگذاری 11 هزار انشعاب برق به بزرگ‌ترین پروژه مسکن مهر شمال‌غرب

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، افشین روشن‌میلانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: کل تعداد انشعاب‌های پیش‌بینی شده برای مسکن مهر تبریز، 35 هزار و 851 رشته است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال‌جاری، 13 هزار و 500 رشته انشعاب به متقاضیان مسکن مهر واگذار شود.

وی از جذب کامل اعتبارات تخصیص یافته برای مسکن مهر در سال‌‌جاری خبر داد و تشریح کرد: کل اعتبار جذب شده برای برق‌رسانی به مسکن مهر 136 میلیارد و 932 میلیون ریال بوده که 73 میلیارد و 37 میلیون ریال این مبلغ از محل اعتبارات استانی و 45 میلیارد و 395 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت و 18 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی تأمین شده است.

روشن‌میلانی با اشاره به این‌که 95 درصد مسکن مهر حوزه فعالیت شرکت توزیع نیروی برق تبریز در شهر جدید سهند واقع شده است، اظهار داشت: برای نیرورسانی به مسکن مهر سهند شش فیدر از پست فوق توزیع سهند خارج و توسط دو خط سه مداره 20 کیلو ولت به مسکن مهر سهند انتقال یافته است.

روشن‌میلانی تأکید کرد: برای افزایش ضریب اطمینان شبکه و تأمین برق مطمئن واحدهای یاد شده، علاوه بر پست فوق توزیع سهند، یک دستگاه پست فوق توزیع به ظرفیت 100 مگاولت آمپر در داخل سایت فاز سه شهر جدید سهند در حال احداث است.

وی افزود: 74 کیلومتر شبکه فشار متوسط و 73 کیلومتر شبکه فشار ضعیف برای نیرو رسانی به واحدهای مسکن مهر در حوزه شهرستان تبریز، اسکو و آذرشهر توسط این شرکت احداث شده است.

وی ادامه داد: احداث 47 دستگاه پست اعم از زمینی و کمپکت و 61 دستگاه پست هوایی از دیگر اقدامات توزیع برق تبریز در بخش مسکن مهر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، مسکن مهر را از مهم‌ترین دستاوردهای دولت نهم و دهم دانست و تأکید کرد: مسکن مهر با وجود تأسیسات شهری است که امکان حیات می‌یابد و برق به عنوان یکی از مهم‌ترین تأسیسات باید به موقع در اختیار ساکنین این واحدها قرار گیرد.

گفتنی است،‌ شرکت توزیع نیروی برق تبریز مسئولیت برق‌رسانی به واحدهای مسکن مهر شهرستان‌های تبریز، آذرشهر، اسکو و همچنین شهرهای خسروشهر، سردرود، باسمنج، گوگان، ممقان، سهند و ایلخچی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/60002/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول