اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-297

9 پروژه برق‏رسانی در شاهرود بهره‏برداری شد

خبرگزاری فارس: 9 پروژه برق‏رسانی در شاهرود با حضور استاندار سمنان و رئیس مرکز پژوهش‏های مجلس شورای اسلامی بهره‏برداری شد.

9 پروژه برق‏رسانی در شاهرود بهره‏برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ظهر امروز در مراسمی که با حضور استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان‏های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولان استان و شهرستان برگزار شد، از پروژه‏های برقی شهرستان شاهرود بهره‏برداری به عمل آمد.

برای بهره‏برداری از 9 پروژه برق‏رسانی در شاهرود، اعتباری به مبلغ 4 میلیارد و 76 میلیون ریال صرف شده است.

پروژه تجهیز الکتریکی و بهره‏برداری از پست زمینی پاساژ دباغ‏پور با مبلغ یک‌هزار و 500 میلیون ریال و تأمین روشنایی معابر ورودی شهرک کوثر با مبلغ 918 میلیون ریال در شاهرود اجرایی شده است.

امروز همچنین از پروژه اصلاح شبکه فشار متوسط فیدر محرم با اعتبار 421 میلیون ریال، پروژه نصب سه دستگاه سکسیونر منطقه بسطام با مبلغ 113 میلیون ریال و احداث یک دستگاه پست هوایی در میدان قیام با اعتبار 276 میلیون ریال بهره‏برداری شد.

همچنین پروژه تامین برق متقاضیان شهرک میقان بسطام با اعتبار 200 میلیون ریال و پروژه جابه‏جایی شبکه فشار ضعیف کلوخ‌دره مجن با مبلغ 150 میلیون ریال در شاهرود به بهره‏برداری رسید.

اصلاح شبکه فشار متوسط فیدر پلیس راه بسطام با مبلغ 380 میلیون ریال و بهسازی پست و تابلوی عمومی روستای مزج با اعتبار 118 میلیون ریال از دیگر پروژه‏های افتتاحی در نهمـین روز دهه مبارک فجر امسال به شمار می‏رود.

انتهای پیام/2249/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول