اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر

16 پروژه برق‌رسانی در اهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، 16 پروژه برق‌رسانی با صرف اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

16 پروژه برق‌رسانی در اهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌شرقی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح این پروژه‌ها که به صورت نمادین در روستای «بالدرن» اهر برگزار شد، توجه و ارائه خدمات به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته را از اهداف وزارت نیرو و شرکت توزیع برای خدمت به مردم این مناطق برشمرد.

یوسف سرافراز گفت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در سال «تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی» امروز به برکت تلاش جهادگران عرصه تولید و سازندگی در این شرکت اکثر قطعات موردنیاز در خطوط انتقال و توزیع به دست توانمند نیروهای شرکت برق ساخته می‌شود، در حالی که پیش از انقلاب تمام امکانات، تجهیزات و قطعات مصرفی در صنعت برق کشور از خارج تأمین می‌ شود.

وی، پیشرفت‌های ایران اسلامی در حوزه مختلف علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و فنی و مهندسی را در سایه ایثار و از جان‌گذشتگی شهدا و امام راحل برشمرد و ادامه داد: با وجود تحریم‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف با همت و تلاش مضاعف هر روز شاهد پیشرفت در زمینه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، دفاعی، سلول‌های بنیانی، نانو و ده‌ها پیشرفت دیگر هستیم.

وی از تلاش‌های انجام شده و همکاری بین‌بخشی سایر دستگاه‌ها قدردانی کرد.

فرماندار اهر نیز در این مراسم برق‌رسانی به تمام روستای بالای 20 خانوار را از خدمات این شرکت در مناطق روستایی اهر برشمرد و افزود: امیدواریم با اهتمام و توجه ویژه دولت و همکاران شرکت برق شاهد برق‌رسانی به تمام روستاهای کمتر از 20 خانوار باشیم.

امام جمعه اهر همچنین در این مراسم از تلاش‌های انجام شده توسط شرکت توزیع برق استان و شهرستان اهر در خدمت به مناطق محروم روستایی قدردانی کرد.

انتهای پیام/60003/ذ20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول