اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخشش مازندران در همایش مخترعان صنعت برق کشور

خبرگزاری فارس: شرکت توزیع برق غرب مازندران در نخستین همایش تجلیل از مخترعان صنعت برق کشور، درخشید.

درخشش مازندران در همایش مخترعان صنعت برق کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نوشهر، در نخستین همایش تجلیل از مبتکران و مخترعان صنعت برق کشور از مهدی ملایی‌کوهی از شرکت توزیع برق غرب مازندران به عنوان پنج مخترع برتر صنعت برق تقدیر شد.

در این همایش که مصطفی سالار، مدیرعامل شرکت توزیع غرب مازندران و مدیران عامل صنعت برق کشور در آن حضور داشتند، ملایی با ارایه سه اختراع به عنوان یکی از مخترعان ممتاز صنعت برق کشور موفق به دریافت لوح تقدیر به امضای حایری، مدیر عامل توانیر شد.

براین اساس و در حاشیه این همایش، نمایشگاه دستاوردها و اختراعات صنعت برق برگزار شد که ملایی با ارائه اختراعات و ابتکارات از جمله «اختراع رفع معایب دستگاه کاتد فیوز »، « بلوک دوبلمان مخصوص برق‌گیر » و « پایه‌های بتنی برق با سیستم حفاظتی » مورد استقبال و تجلیل قرار گرفت.

به گزارش فارس، از جمع یک هزار مقاله و اختراع ارسال شده به دبیرخانه همایش، 120 نفر در مرحله اول انتخاب شدند که از میان، پنج نفر حائز بالاترین امتیاز شده و تقدیر شدند.

انتهای پیام/86019/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول