اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین خبر داد

افتتاح ایستگاه مطالعه پایانه‌های مسافربری قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: این ایستگاه دارای 15 عنوان کتاب است و برای هر عنوان 400 نسخه کتاب در هر ماه شارژ شده و شش هزار نسخه کتاب نیز توزیع می‌شود.

افتتاح ایستگاه مطالعه پایانه‌های مسافربری قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، سعید فرازمند اظهار داشت: کتاب‌های این ایستگاه با موضوعات دینی، تاریخی، زن و خانواده، علوم و فنون، کودکان و نوجوانان است که مسافران می‌توانند کتاب مورد علاقه خود را به صورت رایگان انتخاب و به امانت ببرند و پس از مطالعه به همان ایستگاه و یا یکی از ایستگاه‌های نزدیک سطح شهر و حتی کتابخانه‌های کشور پس دهند.

وی افزود: راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه در شهرهای کشور شرایطی را مهیا می‌کند تا اقشار مختلف بتوانند با گذراندن بخشی از اوقات فراغت، میزان آگاهی و اطلاعات خود را درباره موضوعات مختلف افزایش دهند.

فرازمند اظهار امیدواری کرد و افزود: با اجرای این طرح، گام‌های محکمی در راستای برآورده ساختن دغدغه‌های مقام معظم رهبری در مقوله مطالعه برداشته شود.

محمدرضا مولایی، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های استان قزوین نیز بیان کرد: راه‌اندازی ایستگاه مطالعه به منظور ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی یکی از برنامه‌های فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به شمار می‌رود که در آن، کتاب‌های زیادی با موضوعات مختلف در قفسه‌های مخصوص در اختیار مردم و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: با دایر کردن ایستگاه‌های مطالعه در مکان‌های عمومی نظیر بیمارستان‌ها، اتوبوس‌ها و مدارس می‌توانیم فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در بین جوانان و دانشجویان گسترش دهیم تا هر روز شاهد افزایش فرهنگ کتابخوانی در جامعه باشیم.

انتهای پیام/77002/و/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول