اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه

نخستین ایستگاه مطالعه در استانداری کرمانشاه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، نخستین ایستگاه مطالعه در استانداری کرمانشاه افتتاح و همزمان با این ایستگاه در چهار نقطه پرتردد دیگر نیز ایستگاه مطالعه راه‌اندازی شد.

نخستین ایستگاه مطالعه در استانداری کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نخستین ایستگاه مطالعه در استانداری کرمانشاه با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و مدیرکل نهاد کتابخانه‌های استان کرمانشاه و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

در استان کرمانشاه امروز با افتتاح ایستگاه مطالعه در استانداری، چهار ایستگاه دیگر در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی، اداره کل آموزش و پرورش استان و دو شعبه از شعبه‌های پر تردد بانک ملی شروع به فعالیت کرد.

شایان ذکر است: طرح ایستگاه مطالعه یکی از طرح‌های کتابخانه‌های عمومی است که با هدف افزایش سطح مطالعه، دسترسی سریع و آسان به منابع مطالعاتی و غیره اجرایی می‌شود.

در این طرح مراکز پر رفت و آمد در سطح شهر شناسایی و با قرار دادن قفسه کتاب که با کتب روز تجهیز می‌شود، شهروندان بدون هیچ محدودیتی کتاب مورد علاقه خود را برداشته و پس از مطالعه به محل یا یکی از کتابخانه‌های عمومی برگردانند.

گفتنی است: این طرح هیچ هزینه‌ای را بر شهروند متحمل نمی‌کند و ماهانه این ایستگاه با کتب جدید و عناوین جدید شارژ می‌شود.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول