اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل خبر داد

افتتاح پنج ایستگاه مطالعه در اردبیل در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام‌الله دهه فجر پنج ایستگاه مطالعه در شهرستان اردبیل افتتاح می‌شود.

افتتاح پنج ایستگاه مطالعه در اردبیل در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر ظهر امروز در مراسم افتتاح اولین سازه ایستگاه مطالعه که در فرودگاه اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مصوبه کارگروه کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردبیل و نهضت مطالعه مفید این تعداد ایستگاه تا پایان سال به هشت ایستگاه مطالعه ارتقا می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه پنج ایستگاه مطالعه در دهه فجر افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: سه ایستگاه مطالعه نیز بعد از دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار اردبیل نتیجه دانایی و آگاهی را موفقیت در این دنیا و حتی آخرت دانست و یادآور شد: انسانی که اهل علم، دانش و خرد باشد می‌تواند هم برای خود و هم برای کشور مفید واقع شود.

دبیر گفت: برخی از اهل علم، انقلاب ما را انقلاب دانایی دانسته‌اند به طوری که اهل خرد در کشورمان می‌توانند با توسعه دانایی و علوم خود موجبات پیشرفت را نیز در کشور به وجود آورند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه در دهه فجر امسال 110 پروژه اعم از اقتصادی، عمرانی، روستایی و مسکن مهر افتتاح شده و یا قرار است افتتاح شود، بیان داشت: این تعداد پروژه با اعتبار 209 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده یا می‌رسد.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه پروژه عمران روستایی و مسکن مهر هنوز افتتاح نشده و قرار است 22 بهمن ماه افتتاح شود، ادامه داد: این پروژه‌ها در صورت امکان با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر در پایان سخنان خود تصریح کرد: برای پروژه عمران روستایی حدود 60 میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/62005/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول