اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد

لغو سفر کشتی‌گیران به جام یاشاردغو ترکیه

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی مازندران از لغو سفر تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان در جام بین‌المللی یاشاردغو ترکیه خبر داد.

لغو سفر کشتی‌گیران به جام یاشاردغو ترکیه

غلامرضا نوری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: این تورنمنت معتبر که قرار بود 21 و 22 بهمن با حضور کشورهای مختلف در شهر آنکارا برگزار شود اما به علت مشکلات مالی سفر تیم ملی کشتی آزاد ایران به این رقابت‌ها لغو شد.

وی گفت: در این مسابقات قرار بود سید احمد محمدی، محمدجواد ابراهیمی، امیرعباس مرادی‌گنجی، سید احمد رسولی و جعفر شمس‌ به عنوان کشتی‌گیران مازندرانی در ترکیب تیم ملی روی تشک روند که این سفر لغو شد.

دبیر هیئت کشتی مازندران ادامه داد: در این سفر همچنین قرار بود سید مصطفی میرعمادیان و داوود آزادبخت از مازندران به عنوان مربی و پزشک در این سفر ملی‌پوشان را همراهی کنند.

نوری‌زاده در پایان از کسب مقام‌های مختلف کشتی‌گیران مازندرانی در مسابقات عمومی جام امید در تهران خبر داد و افزود: در این مسابقات که 96 کشتی‌گیر در سالن شهدای هفتم تیر رقابت کردند، 15 کشتی‌گیر مازندرانی موفق به کسب عنوان شدند.

انتهای‌پیام/86005/م10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول