اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دوم لیگ برتر کشتی فرنگی

کشتی‌گیران صبا مغلوب هیئت فارس شدند

خبرگزاری فارس: تیم کشتی فرنگی صبای قم دومین دیدار خود در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی مردان باشگاه‌های کشور را باز هم باخت.

کشتی‌گیران صبا مغلوب هیئت فارس شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دومین هفته فصل جدید مسابقات لیگ دسته برتر کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور پنجشنبه شب با برگزاری یک مسابقه آغاز شد و طی آن صبای قم در دیداری حساس به دومین شکست این فصل تن داد.

کشتی‌گیران قمی در حالی که بعد از سه سال حضور در پیکارهای لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کنند، فصل را خوب آغاز نکرده‌اند چرا که بعد از باخت در هفته نخست در هفته دوم نیز یک شکست دیگر را متحمل شدند.

صبایی‌ها در هفته نخست پیکارهای این فصل لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی میزبان تیم کشتی فرنگی پرسپولیس تهران بودند که در پایان جدالی حساس و نفس‌گیر با نتیجه پنج بر دو به تیم میهمان خود باختند.

دیدار هفته دوم فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی نخستین بازی خارج از خانه تیم کشتی فرنگی صبای قم بود تیمی که روح‌الله میکائیلی قهرمان آسیایی و بین‌المللی سال‌های نه چندان دور کشتی قم آن را در این فصل هدایت می‌کند.

فرنگی‌کاران صبای قم در هفته دوم به میهمانی تیم هیئت کشتی استان فارس رفتند و در حالی که امید داشتند تیم انتهای جدولی هیئت فارس را در خانه خود و برابر تماشاگران طرفدار این تیم مغلوب کنند، به دومین باخت این فصل رضایت دادند.

در این دیدار که از حساسیت‌های بسیار بالایی برخوردار بود تیم کشتی فرنگی هیئت فارس توانست برابر صبای قم با نتیجه نزدیک چهار بر سه به برتری رسیده و بدین ترتیب باخت سنگین هفت بر صفر در هفته نخست برابر تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان را جبران کند.

در حالی که امسال پنج تیم در مسابقات لیگ دسته برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور حضور دارند، هر هفته یک تیم استراحت می‌کند که بر این اساس قرعه استراحت در این هفته به تیم کشتی فولاد ماهان سپاهان اصفهان رسیده بود.

قرار بود همزمان با دیدار تیم‌های کشتی فرنگی صبای قم و هیئت فارس، در هفته دوم لیگ برتر کشتی فرنگی تیم‌های هیئت خوزستان و پرسپولیس تهران نیز در تهران به مصاف یکدیگر بروند که این مسابقه بنا به درخواست باشگاه پرسپولیس به تعویق افتاده و در زمان دیگری به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/78002/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول