اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران خبر داد

حضور 3 کشتی‌گیر مازندرانی در جام جهانی کشتی

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کشتی مازندران از حضور سه کشتی‌گیر مازندرانی در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در جام جهانی 2013 تهران خبر داد.

حضور 3 کشتی‌گیر مازندرانی در جام جهانی کشتی

سلمان قادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: پس از برگزاری اردوهای مختلف توسط کادر فنی فدراسیون کشتی 14 کشتی‌گیر برتر و آماده را برای شرکت در جام جهانی 2013 تهران انتخاب کردند که در این بین سه کشتی‌گیر از مازندران حضور دارند.

وی افزود: محسن حاجی‌پور در وزن 55 کیلوگرم، داود گیل نیرنگ در 96 کیلوگرم و بشیر باباجان‌زاده در 120 کیلوگرم به عنوان سه کشتی‌گیر مازندرانی در این مسابقات هستند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران تصریح کرد: مسابقات کشتی فرنگی جام جهانی 2013 تهران با حضور 10 کشور برتر دنیا روزهای اول و دوم اسفند در مجموعه 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.

قادری در ادامه گفت: در این دوره از رقابت‌ها سعید شیرزاد به عنوان یکی از مربیان مازندرانی در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی حضور دارد.

وی درباره نفرات تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی 2013 تهران اظهار داشت:  اسامی 14 کشتی‌گیر آزادکار کشورمان در جام جهانی تهران به زودی از سوی کادر فنی فدراسیون اعلام می‌شود.

قادری در پایان با اشاره به برگزاری جام جهانی کشتی آزاد در سوم و چهارم بهمن افزود: با توجه به آمادگی خوب کشتی‌گیران حضور چهار تا پنج کشتی‌گیر مازندرانی در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در جام جهانی 2013 تهران دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/86005/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول