اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان رقابت‎های کشتی فرنگی قهرمانی خراسان‎رضوی

قهرمانی تیم مشهد 54 امتیاز

خبرگزاری فارس: رقابت‎های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان خراسان‎رضوی، گرامیداشت دهه مبارک فجر با قهرمانی تیم مشهد الف به پایان رسید.

قهرمانی تیم مشهد 54 امتیاز

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان خراسان رضوی با شرکت 58 کشتی‌گیر از 12 تیم در روزهای 18 و 19 بهمن ماه در خانه کشتی مشهد برگزار شد که در پایان تیم مشهد الف با 54 امتیاز قهرمان شد و تیم‌های فریمان با 53 و نیشابور با 49 امتیاز دوم و سوم شدند.

این مسابقات در 5 دور و با برگزاری 70 مسابقه کشتی به پایان رسید.

همچنین در بخش انفرادی و در وزن 55 کیلوگرم این مسابقات مسلم نادری خادم از تیم مشهد الف با پیروزی مقابل محمد گلاب از نیشابور مقام اول را کسب کرد.

در وزن 60 کیلوگرم حسن اسماعیلی از مشهد الف اول شد و میثم کاظمی از شهرستان سرخس به مقام دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی خراسان‌رضوی دست یافت.

همچنین امیر ملکی از شهرستان نیشابور با پیروزی مقابل محمود قائمی، فرنگی‌کار وزن 66 کیلوگرم شهرستان قوچان مقام قهرمانی این وزن را به دست آورد و مجتبی نوائی و محسن مبتدا نیز به ترتیب از تیم‌های کشتی فرنگی قلندر آباد و فریمان به مقام‌های اول و دوم وزن 74 کیلوگرم مسابقات کشتی قهرمانی بزرگسالان استان دست یافتند.

در وزن 84 کیلوگرم این مسابقات نیز امیر نجفی از تیم کشتی فرنگی مشهد الف با شکست حامد صادقی از درگز اول شد و مجتبی غفاری کشتی‌گیر فرنگی‌کار فریمانی نیز با پیروزی مقابل محمد جوان از روستای قلندرآباد به مقام قهرمانی وزن 96 کیلوگرم دست یافت.

این مسابقات در وزن 120 کیلوگرم نیز برگزار شد و مصطفی شیری از فریمان و یاسر علیانسب از سرخس به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.

انتهای پیام/70005/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول