اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ساری:

حادثه اخیر قم دل مردم و انقلابیون را شکست

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت مرکز استان مازندران گفت: حادثه اخیر قم دل مردم و انقلابیون را شکست.

حادثه اخیر قم دل مردم و انقلابیون را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قاسمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان مازندران با تبریک ایام ولادت امام حسن عسگری(ع) ضرورت شناخت کافی از دین را یک اصل اساسی در جهان عنوان کرد و اظهار داشت: در طول تاریخ به اسلام از ناحیه کج‌اندیشان ضربه‌های زیادی به اسلام وارد شد.

وی با اعلام اینکه خواص باید شناخت کافی از دین داشته باشند، تصریح کرد: انحراف خواص از دین بر اندیشه‌های سایر مردم بسیار اثر می‌گذارد و به همین خاطر خواص باید در مسائل دینی شناخت کافی داشته باشند.

امام جمعه موقت ساری تاکید کرد: اگر مسئولی دم از دینداری می‌زند باید در همه امور به دین و مسائل دینی پایبند باشد.

وی ادامه داد: اگر مسئولی دم از عدالت و دست پاکی می‌زند در حرف و عمل یکی باشد که اسلام در قرآن به این مسئله سفارش زیادی کرده است.

قاسمی در ادامه به برخی آسیب‌هایی که به دین وارد می‌شود اشاره کرد و گفت: دین از افراط و تفریط به شدت آسیب می‌بیند که در فتنه 88 شاهد افراط و تفریط در مسائل دینی بودیم و حادثه اخیر قم نیز دل مردم و انقلابیون را شکست.

امام جمعه موقت مرکز استان مازندران در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعتی بود با امام و آرمان‌های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب که همه دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم خنثی شد.

این مسئول در ادامه با اشاره به تحریم و گرانی‌های موجود در کشور خاطر نشان کرد: مردم در تبعیت از ولایت فقیه توجهی به مشکلات نکردند و در 22 بهمن تیر خلاص را به شقیقه‌ اندیشه‌های باطل دشمنان اسلام وارد کردند.

قاسمی در ادامه خطاب به مسئولان یادآور شد: مردم وظیفه خودشان را به خوبی در قبال نظام عمل کردند و در حال حاضر مسئولان باید نسبت به رفع دغدغه‌های مردم کوشا باشند.

وی ادامه داد: مردم ایران و مازندران مرد عمل هستند نیاز است مسئولان در عمل نسبت به رفع مشکلات مردم همت کنند.

امام جمعه مرکز استان مازندران ادامه داد: اگر در ارتباط با گرانی‌ها و مشکلات مسائلی وجود دارد مسئولان به طور مستقیم با مردم در میان بگذارند ولی این درست نیست که همه مشکلات موجود کشور را به تحریم‌ها وصل کنیم.

وی تاکید کرد: مردم بیدار و هوشیار هستند و مردم ایران اسلامی به احترام رهبر معظم انقلاب سکوت می‌کنند و مشکلات را به جان می‌خرند.

قاسمی تاکید کرد: مسئولان با اقدامات به موقع سعی کنند جلوی نابسامانی‌های موجود در بازار را بگیرند.

وی در ادامه به موضوع مطرح شده توسط آمریکا برای مذاکره با کشورمان اشاره کرد و گفت: مسئولان آمریکا مردم و رهبران ایران اسلامی را نشناختند.

امام جمعه مرکز استان مازندران با اشاره به تهدیدهای آمریکا که همزمان موضوع مذاکره را نیز در پیش گرفت، بیان داشت: اگر شما با تهدید می‌توانستید بر مردم ما پیروز شوید 34 سال پشت مرز‌های خاورمیانه نمی‌ماندید.

وی تاکید کرد: مردم ایران در دفاع مقدس به آمریکا و همه دشمنان ایران اسلامی درس بزرگی دادند.

قاسمی خطاب به مسئولان بیان کننده طرح مذاکره با آمریکا بیان داشت: شما مسئولی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنید آیا می‌دانید که این مردم در مکتب امام(ره) درس آموختند.

وی تاکید کرد: مردم در مکتب امام(ره) آموختند که آمریکا دشمن خون‌خوار اسلام و ایران است و آمریکا در طرح مذاکره به دنبال حفظ منافع خویش است.

قاسمی ادامه داد: رهبر انقلاب به طور شفاف پاسخ طرح مذاکره با آمریکا را داد و شعار مردم، رهبری، خانواده شهدا در برابر مذاکره با آمریکا هیهات منا ذله، است.

امام جمعه موقت ساری در ادامه به برخی جابجایی‌های اخیر در شهر ساری اشاره کرد و از مسئولان استان مازندران درخواست کرد که مسئولان شهر ساری برای آبادانی این شهر همکاری مناسبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در انتصابات اخیر در بین فرمانداران استان مازندران اینجانب به نظر مخالفان و موافقان احترام می‌گذارم، خاطر نشان کرد: مسئولان به جوانان اعتماد کنند.

وی در پایان تاکید کرد: مسئولان کمک کنند تا مرکز استان مازندران به جایگاه واقعی خویش دست یابد.

انتهای پیام/86004/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول