اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال

سهام عدالت 85 هزار کارگر ساختمانی پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران، گفت: با بیان اینکه به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنیم تا سهام عدالت 85 هزار کارگر ساختمانی تا پایان سال پرداخت شود، گفت:‌ باید درک درستی از سهام عدالت داشته باشیم.

سهام عدالت 85 هزار کارگر ساختمانی پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی بابایی کارنامی ظهر امروز در نخستین جشنواره تشکل‌های برتر مازندران، اظهار داشت: امروز صدای رسای تمام تشکل‌ها را در کشور می‌شنویم.

وی با بیان اینکه اگر در گذشته در شورایی فردی حرفی می‌زد، حذف می‌شد، ادامه داد:‌ امروز اینگونه نیست و دولت برای تامین و گسترش عدالت، کار می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه می‌دانیم که دولت در مقابل سیاست‌های استکباری با چه مشکلاتی مواجه است، یادآور شد: می‌دانیم نارسایی‌هایی هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه دولت در خط مقدم کار قرار دارد، تصریح کرد: اما این سؤال مطرح است که آیا تمام تشکل‌ها همراه دولت بودند.

بابایی با اشاره به اینکه سیستم و فضای دولت این است که به تشکل‌ها ارج دهد، گفت: اندیشه‌های تشکل‌ها باید در مسیر کار و تولید قرار گیرد و این کار در حال انجام شدن است.

وی با بیان اینکه همه ارگان‌ها برای اقتدار جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند، ادامه داد: اداره کار اضلاع مختلف توسعه کسب و کار است.

بابایی با اشاره به اینکه همه توان کارشناسی ما در خدمت کار و تولید است، تصریح کرد: باید تشکل‌ها را به سمتی ببریم که در چارچوب شرح وظایف کار کنند.

این مسئول با بیان اینکه تعامل با دستگاه‌های اجرایی باید تعریف شده باشد، افزود: به صداقت ما شک نکنید، ما دلسوزانه مسائل را در فضای شفاف پیگیری می‌کنیم.

بابایی با بیان اینکه به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنیم تا سهام عدالت 85 هزار کارگر ساختمانی تا پایان سال پرداخت شود، گفت:‌ باید درک درستی از سهام عدالت داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه چه کسانی بودجه سنواتی سهام عدالت در سال 92 را محدود کردند که پرداخت نشود، افزود: اگر اجازه می‌دادند سیاست‌های دولت در این زمینه ادامه یابد امروز کارگران ما به صورت ماهانه سود سهام عدالت را دریافت می‌کردند.

بابایی با بیان اینکه نساجی ثمره خصوصی‌سازی دولت‌های قبلی است، یادآور شد: این کارخانه بر اساس تصمیمات یک ‌شبه واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه آمادگی دارم مباحث انتقادی را در جلسه خصوصی پاسخ دهم، اظهار داشت: مگر قرارداد موقت کار در دولت احمدی‌نژاد تصویب شد.

بابایی با بیان اینکه این اتفاق در دولت‌های قبلی اتفاق افتاد، متذکر شد: شاید نگاه آن دولت‌ها هم دلسوزانه بود و تصور می‌کردند که بهترین تصمیم را گرفتند اما امروز تاوان آن را من مدیر و دولت باید بدهیم.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه ما بدهکار هیچ جریان سیاسی نیستیم، گفت: تفکر ما جمهوری اسلامی و دولتی است که برآیند آرای مردم است.

وی با بیان اینکه امروز بهترین شیوه دموکراسی دنیا را در کشور داریم، تصریح کرد:‌ این تئوری مطرح بود که روستائیان در انتخابات ریاست جمهوری دهم احمدی‌نژاد را انتخاب کردند و این سندی است که پایه و اساس جمهوری اسلامی، محرومان و مظلومان هستند.

‌انتهای پیام/86007/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول