اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

بسیج همواره مقابل دشمنان انقلاب می‌ایستد

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: بسیج در همه حال در برابر دشمنان انقلاب می‌ایستد.

بسیج همواره مقابل دشمنان انقلاب می‌ایستد

تیمور یزدان‌شناس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان با اشاره به برپایی رزمایش الی بیت‌المقدس اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد افتخارات بیشتر و بهتری هستیم.

وی افزود: بسیج و سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون در مسیر رشد و پیشرفت قرار داشته و بخش عظیمی از موفقیت‌های کشور مرهون خدمات بسیج است.

فرماندار کنگان با بیان اینکه بسیج در همه حال در برابر دشمنان انقلاب می‌ایستد خاطرنشان کرد: موقعیت بوشهر موقعیت مرزی و استراتژیک خاصی است؛ امروز بیداری اسلامی و حضور ناوگان جمهوری اسلامی خلیج فارس پیام وحدت، استحکام، اقتدار و صلابت نظام را به تمام دنیا منعکس کرده است.

یزدان شناس تصریح کرد: همه اهداف دشمنان این بود که در آستانه 22بهمن و انتخابات فضای نارضایتی را پررنگ کنند که با فراخوانی رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی مردم سنگ تمام گذاشتند و باعث ناامیدی دشمن شدند.

وی افزود: پیام این رزمایش پیوند امام و امت است و اطاعت از رهبری و صلابت بسیج و اقتدار نظام است.

فرماندار کنگان، روحیه بسیجیان را همچون جوانان هشت سال دفاع مقدس دانست و یادآور شد: آمادگی، نشاط و پیوند از خصوصیات مهم بسیجیان است و شرکت در این گونه رزمایش‌ها توان رزمی را به مقدار قابل توجهی افزایش می‌دهد.

وی اظهار داشت: بسیج همیشه و در همه جا در میادین حاضر است و با تمام توان در برابر دشمنان انقلاب اسلامی خواهد ایستاد.

فرماندار کنگان بیان داشت: امروز دشمنان برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند و باید با وحدت و همدلی و با اتحاد در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/2451/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول