اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سخنان رضوانی در نماز جمعه گچساران

سخنان معاون سیاسی در نماز جمعه گچساران تحریف شده است

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سخنان معاون سیاسی در نماز جمعه گچساران تحریف شده و این‌گونه که نوشته‌اند نبوده است در ضمن تاجگردون هم چنین جسارت نمی‌کند.

سخنان معاون سیاسی در نماز جمعه گچساران تحریف شده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری با ارسال یادداشتی به دفتر خبرگزاری فارس در کهگیلویه و بویراحمد در زمینه سخنرانی پیش از خطبه‌های معاون سیاسی خود در نماز جمعه گچساران و حواشی پس از آن افزوده است: این سایت محلی همچون سایر موارد دیگر به تحریف کلی مطالب پرداخته و به دلایل نامعلومی مطالب خلاف واقع متضاد با آن‌چه در نماز جمعه و میان نمازگزاران گذشته است، منتشر نموده است.

وی در یادداشت خود آورده است: اینجانب از عصر روز جمعه تاکنون مطالب این سایت محلی را مبنی بر وضع پوشش، عفاف و حجاب برخی افراد در معابر و اماکن در گچساران از زبان مهندس رضوانی مطالعه کردم و مغایرت‌های زیادی میان مطالب دریافتی از افراد مختلف و مطالب این سایت مشاهده کردم.

وی اظهار کرده است: بدون هیچ گونه قضاوتی نیز نوار سخنرانی وی را به دقت گوش کردم و به این نتیجه رسیدم که مسئول سایت بنا به دلایل نامعلومی سخنانی متضاد با آن‌چه در نماز جمعه و در میان نمازگزاران گذشته است، منتشر کرده است.

وی افزوده است: از آنجا که یقین دارم بهترین قضاوت کنندگان مردم مسلمان، متدین، متعهد، همیشه انقلابی و با بصیرت شهرستان شهید پرور گچساران هستند، از هر گونه اظهار نظری پرهیز می‌کنم زیرا در شرایط فعلی حفظ آرامش و آسایش مردم و خدمت بی‌ادعا به بندگان مخلص خدا را باید به هر امری ترجیح داد.

وی در خصوص دریافت نامه و مکاتبه‌ای از سوی غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده تاکنون نامه‌ای را در این راستا از ایشان دریافت نکرده‌ام ولی درعین حال مطالبی را نیز تحت همین عنوان و همراه با جسارت‌هایی را از زبان وی در این سایت محلی مشاهده کردم که تصور نمی‌کنم این مطالب از زبان آقای تاجگردون باشد.

صابری اظهار کرد: البته شاید این گونه مطالب از زبان ایشان نیز از سری تحریفات این سایت محلی باشد که باز هم از ورود به آن خودداری و قضاوت را به مردم متدین گچساران و امام جمعه محترم آن شهرستان واگذار خواهم کرد.

انتهای پیام/2571/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول