اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 23 سال توقف

نماز جمعه کیاسر با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران اقامه شد

خبرگزاری فارس: پس از 23 سال تعطیلی نماز جمعه در منطقه چهاردانگه ساری، نماز جمعه شهر کیاسر به امامت حجت‌الاسلام تیموری اقامه شد.

نماز جمعه کیاسر با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران اقامه شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهر کیاسر، پیش از شروع خطبه نماز جمعه مردم کیاسر در میدان اصلی شهر از نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه این شهر استقبال کردند.

حجت‌الاسلام یوسفعلی تیموری در خطبه‌های نماز جمعه شهر کیاسر که پس از 23 سال در این شهر که با حضور جمع کثیری از مردم کیاسر و نماینده ولی فقیه در این شهر برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران زمینه وحدت بین شیعه و سنی را در جهان ایجاد کرد و ما باید تلاش کنیم که وحدت در جامعه ما جاری و ساری شود.

وی ادامه داد: امام(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی ایران زمینه ایجاد وحدت در بین مسلمانان را فراهم کرد و ما به تبعیت از ولایت فقیه باید در این امر پیشقدم باشیم.

امام جمعه جدید شهر کیاسر در ادامه با اشاره به حماسه مردم آمل در مبارزه با منافقین خاطر نشان کرد: حماسه مردم آمل در راستای حمایت از ولایت فقیه در این شهر شکل گرفت.

وی در ادامه خواستار حضور باشکوه مردم منطقه کیاسر در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

تیموری در ادامه با اشاره به تأکیدات پیامبر اسلام (ص) برای ایجاد وحدت بین مسلمانان اشاره کرد و گفت: نبی اکرم (ص) برای ترویج وحدت، ایجاد عهد اخوت بین مسلمانان را در آن دوران به اصحاب خویش سفارش می‌کردند.

وی یادآور شد: برای ایجاد وحدت ما نیاز به ابزار داریم و زمینه وحدت ایمان، تقوا و اسلام است که این سه ویژگی در بین ملت بزرگ ایران وجود دارد.

انتهای پیام/86004/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول