اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش و پژوهش موسسه امام خمینی(ره):

ولایت از نعمت‏های بزرگ انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش و پژوهش موسسه امام خمینی(ره) قم گفت: ولایت یکی از نعمت‌های بزرگ انقلاب اسلامی است و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

ولایت از نعمت‏های بزرگ انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام علی موسوی صبح امروز در نشست فرهنگی و سیاسی که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهر رودیان برگزار شد، در سخنانی با اشاره به نعمت انقلاب اسلامی اظهار داشت: وظیفه شکرگزاری در مقابل این همه نعمتی که به برکت انقلاب اسلامی به ما از طرف خدا عنایت شده داریم.

وی افزود: امام خمینی(ره) با تحریک غیرت اسلامی مردم توانست نظام طاغوت را منفعل و از بین ببرد و حکومت اسلامی را در جهان غبارآلود از ظلم و استبداد و غیرخدایی تشکیل دهد.

استاد حوزه و دانشگاه قم تصریح کرد: یکی از نعمت‌های بزرگ انقلاب ولایت است؛ چرا که خیلی از کشورها انقلاب می‌کنند ولی به خاطر محروم بودن از نعمت ولایت که آنها را رهبری کند، موجب می‌شود دچار مشکل شده و ثبات نداشته باشند.

موسوی تاکید کرد: باید قدردان نعمت ولایت باشیم و گوش به فرمان ایشان برابر ظلم و ستم و استکبار ایستادگی کنیم چرا که پیروزی نزدیک است و کاخ استبداد در حال ویرانی و از هم پاشیدن است.

هدف دشمن تغییر سبک زندگی اسلامی است

یک کارشناس مسائل سیاسی نیز گفت: امروز سنگین‌ترین فشارهای اقتصادی از طرف آمریکا اعمال می‏شود و هدف دشمن تغییر سبک زندگی اسلامی است.

ایرج گلینی بیان داشت: دلیل اکثر تحریم‌ها بحث انرژی هسته‌ای است و دشمن می‏خواهد ملت ایران را به وسیله تورم که ناشی از این تحریم‌هاست، مقابل حاکمیت قرار دهد و این همسو شدن با دشمن است.

وی افزود: متأسفانه برخی احزاب سیاسی و بسیاری از خواص به مشکلاتی دامن می‌زنند که نهایتا به ضربه زدن به کشور منجر می‌شود و همین‏طور گروهک‌های منافق از دو طرف در مرزهای کشور دست به خرابکاری زده که در نتیجه به کشور ضربه می‌زند.

این کارشناس مسائل سیاسی به تأثیرات ماهواره در تغییر سبک زندگی اشاره کرد و گفت: ماهواره نقش موثری در تهاجم فرهنگی علیه ایران دارد و باید برنامه‌ریزی‌های کلان برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی در کشور صورت گیرد.

گلینی خاطرنشان کرد: امروز مواد مخدر از چالشی‌ترین آسیب‌های اجتماعی کشور است که باید در این زمینه نیز آگاهی جوانان خود را تا حد زیادی افزایش دهیم تا دچار آسیب و مشکلات جبران‌ناپذیر نشوند.

وی افزود: در چنین شرایطی تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران باید با تدبیر و سیاست‌گذاری‌های مدون و مطلوب در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی به دنبال راه چاره و برطرف کردن مشکلات باشند و به تعبیری همه باید با وحدت و انسجام نگذارند مشکلات بر جامعه چیره شود.

انتهای پیام/2249/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول