اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره ارشاد بهمئی صورت گرفت

برگزاری همایش نقش مساجد در پیروزی انقلاب در بهمئی

خبرگزاری فارس: به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی همایش نقش مساجد در پیروزی انقلاب برگزار شد.

برگزاری همایش نقش مساجد در پیروزی انقلاب در بهمئی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهمئی صبح امروز همایشی با عنوان نقش و جایگاه مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان برگزار شد.   

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی در این همایش گفت: مسجد به عنوان جایگاه عبادت و پایگاه سیاست و نیز کانون بیداری اسلامی همواره منشا برکات بی‌شماری برای جهان اسلام بوده و موفقیت نهضت ملت شریف ایران علیه رژیم طاغوت نیز از آن جمله است.

عبدالمحمد نمازی افزود: باید با تمام توان از مساجد به عنوان پایگاه حقیقی امت اسلامی صیانت کرده و این مکان مقدس را همانند گذشته محل ترویج معارف دینی، دفاع از ارزش‌های انقلاب و نیز استکبارستیزی قرار دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه امیدیه استان خوزستان نیز با اشاره به راهپیمایی عظیم 22 بهمن امسال افزود: این ملت که همیشه نحوه حضور را به خوبی تشخیص داده در شرایط خاص کنونی بهتر و با شکوه‌تر از همیشه در سالروز پیروزی انقلاب خود جواب قاطع و دندان‌شکنی به استکبار داده است.

محمد بابلی گفت: اگر نگاهی به تاریخ اولیه شکل‌گیری مساجد از صدر اسلام تاکنون داشته باشیم در خواهیم یافت که اولین مسجد در حالی به دستور پیامبر (ص) اسلام بنا گردید که آن حضرت در حال هجرت برای ایجاد تحول و قیام بر علیه مشرکان بود که این خود زمینه‌ساز یک حرکت انقلابی، مقدس و تحول‌آفرین بود.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران نیز که مسجد خاستگاه و خیزش‌گاه اصلی آن در سال 57 بود تحت تأثیر این نقش مسجد قرار گرفته و موجب شکل‌گیری نهضت بزرگ انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام‌ خمینی(ره) شد.

انتهای پیام/2571/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول