اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه شاهرود:

انقلاب اسلامی ما را از هیچ به همه چیز رساند

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه شاهرود گفت: انقلاب اسلامی مهم‏ترین دستاوردش از هیچ به همه چیز رساندن ملت بزرگ ایران بود.

انقلاب اسلامی ما را از هیچ به همه چیز رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی مریدیان صبح امروز در نشست سیاسی که در حسینیه روستای مغان شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت فجر انقلاب اسلامی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: مهم‏ترین دستاورد انقلاب اسلامی، تشکیل حکومت بر پایه اسلام و با محوریت ولایت فقیه در جامعه بوده که پیشرفته‌ترین نوع حکومت در جهان است.

وی افزود: حکومت اسلام در زمانی در جهان طلوع کرد که دنیا دیگر از ظلم استبداد و مادی‌گرایان خسته شده بود و استکبار یکه‌تاز میدان حکومت‌داری در جهان بودند.

استاد دانشگاه شاهرود تصریح کرد: از دیگر دستاوردهای انقلاب، استقلال به معنی کامل از شرق و غرب عالم و ایستادن روی پای خود برای استقلال در تمام زمینه‌هاست.

مریدیان خاطرنشان کرد: ایجاد روحیه جهاد و شهادت در جامعه دیگر دستاورد انقلاب اسلامی بود که سبب شد تا هشت سال جنگ تحمیلی را مدیریت کنیم؛ جنگی که تمام کفر و استکبار در برابر اسلام بودند.

وی بیان داشت: در زمینه‌های علمی و صنعتی نیز به دستاوردهای مهمی دست یافته‌ایم که تولید انرژی هسته‌ای بومی و با اتکا به دانش ایرانی از جمله آنهاست.

استاد دانشگاه شاهرود افزود: در صنایع دفاعی و نظامی نیز به درصد بالایی از موفقیت دست یافته و انحصار بسیاری از تجهیزات نظامی را استکبار جهانی گرفته و بومی کرده‌ایم و باعث تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جهان شده‌ایم.

وی اظهار داشت: در علم و فناوری پزشکی و نانو نیز پیشرفت‌های عظیمی داشته‌ایم که جهانیان را به حیرت و تحسین خود واداشته‌ایم و این‏ها همه به برکت امام و شهداست.

مریدیان تاکید کرد: در یک کلام انقلاب اسلامی ما را از هیچ به همه چیز رساند و موجبات شکوفایی و پیشرفت ما را فراهم کرد و با امید به آینده در تلاش هستیم تا قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح و پرچم اسلام را بر بلندای جهان به اهتزاز درآوریم.

انتهای پیام/2249/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول