اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر

دومین جشنواره سراسری «نماز جمعه معراج» در بوشهر پایان یافت

خبرگزاری فارس: آئین اختتامیه دومین جشنواره سراسری «نماز جمعه معراج» با حضور مسئولان و هنرمندان با معرفی برگزیدگان بخش‌های عکس و شعر و نماهنگ به کار خود پایان داد.

دومین جشنواره سراسری «نماز جمعه معراج» در بوشهر پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رئیس حوزه هنری بوشهر صبح امروز در این آیین اظهار داشت: اهمیت برگزاری این جشنواره در خلق آثار زیبا از نماز جمعه است و تلفیقی از هنر و دین را در این جشنواره به وضوح می‌توان مشاهده کرد. سیدحسین سیدزاده برگزاری این جشنواره را به عنوان یکی از موفق‌ترین جشنواره خود معرفی کرد و حضور هنرمندان در سه بخش شعر و نماهنگ و عکس را تایید این امر دانست.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین موسوی‌نیا مدیر‌کل اداره کل تبلیغات استان بوشهر نیز دیگر سخنران این مراسم بود که در خصوص اهمیت نماز سخنرانی کرد و برگزاری اینگونه جشنواره‌ها را از نکات مثبت فعالیت‌های هنری دانست .

در ادامه سه شاعر از  استان‌های قم و فارس و بوشهر به خوانش شعر پرداختند و برگزیدگان این بخش معرفی شدند.

حمید زارعی و حجت الاسلام و المسلمین رکنی و غلامرضا کبابی زاده از داوران بخش‌های شعر، عکس و نماهنگ بیانیه این بخش‌ها را قرائت کردند و سپس شاهین بهرام نژاد از مجریان توانمند استان آراء سه بخش جشنواره اعلام و برگزیدگان، جوائز خود را دریافت کردند.

بر اساس رای هیئت داوران در بخش شعرکلاسیک نفر اول علی اصغر شیری از قم، نفر دوم حبیب الله حسینی میرآبادی از شیراز و نفر سوم حسین برومند از بندرعباس معرفی شدند.

در بخش شعر«سپید» آسیه دهباشی از بوشهر اول و  از مسعود عرب زاده از بوشهر تقدیرشد.

در بخش شعرنیمایی هیئت داوران شامل اسکندر احمدنیا، حمید زارعی،  محمدرضا احمدی فر، نفر اول را غلامرضا ابراهیمی از بوشهر معرفی کردند.

در بخش عکس، هیئت داوران بدون اولویت حمیدرضا مجیدی از اراک، رضا عنصرسیار از بوشهر و علی سامعی از همدان را برتر و از جواد وفایی و وحید سهرابی از همدان تقدیر شد.

هیئت داوران این بخش حجت الاسلام و المسلمین رکنی، علی اکبر اسکرووالا و اکبر جاشویی بودند.

مقام اول نماهنگ «چشمه نیایش» به کارگردانی علیرضا کلانتری از کرمان، مقام دوم نماهنگ «بدر منیر» به کارگردانی سعید رازی هویزه از اهواز و مقام سوم «دیدار» به کارگردانی احمدرضا داوری از قم شدند، هیئت داوران این بخش غلامرضا کبابی زاده،  هوشنگ عباسی و اکبر ابراهیمی بودند.

انتهای پیام/3066006/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول