اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

انقلاب اسلامی بنیان نوینی بر پایه عدالت در جهان پایه‌گذاری کرد

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی گفت: انقلاب اسلامی پس از پیروزی بنیان نوینی را بر پایه عدالت و معنویت در جهان پایه گذاری کرد و به اساس پایه‌گذاری این بنیان جدید، به الگویی بی‌نظیر برای سایر کشورها تبدیل شد.

انقلاب اسلامی بنیان نوینی بر پایه عدالت در جهان پایه‌گذاری کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد بعد از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری همزمان از پنج طرح عمرانی در روستای غینر شهرستان شازند اظهار داشت: با پدیدار شدن انقلاب اسلامی در جهان دو مدل حکومتی مارکسیستی و سرمایه‌داری به چالش کشیده شد و مدل حکومتی جمهوری اسلامی ایران به دلیل وجود عدالت و معنویت مورد توجه جهانیان قرار گرفت،

وی با اشاره به دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بیان کرد: توسعه متوازن نقاط مختلف کشور و عدالت اجتماعی از ارزشمندترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امروز برکات فراوانی برای کشور به همراه داشته است که تبیین و تشریح این دستاورد‌ها در داخل و خارج نمایانگر موفقیت این نوع حکومت هم در بحث عدالت و معنویت و هم در بحث پیشرفت‌های علمی، اقتصادی، نظامی، پزشکی و... است.

استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طرح توسعه پالایشگاه شازند با ظرفیت تولید 16 میلیون لیتر بنزین از برکات و افتخارات ارزشمند نظام اسلامی است که در آینده‌ای نزدیک با حضور ریاست جمهوری در شازند افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: این طرح ملی که با آخرین فناوری روز صنایع پالایش نفت اجرا شده، ارتقای کیفیت محصولات با استانداردهای بین المللی، کاهش آلاینده‌های زیست محیطی و اصلاح فرآیندها برای دریافت خوراک مخلوط نفت خام سبک و سنگین را به دنبال دارد.

استاندار مرکزی در ادامه با اشاره به جایگاه استان در کشور خاطر نشان ساخت: استان مرکزی از جمله استان‌های درآمد هزینه‌ای است که به خوبی توانسته در درآمدزایی موفق عمل کند.

شعبانی‌فرد گفت: طی دهه ماهه گذشته بالغ بر 880 هزار تن انواع کالا از استان مرکزی به مقصد 68 کشور جهان ارسال شده که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته افزایش این میزان تا  یک میلیون دلار در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: این استان با در اختیار داشتن بیش از 2 هزار و 600 واحد صنعتی کوچک و بزرگ از استان‌های مهم صنعتی کشور به شمار می‌رود که باید کوشید در سایر بخش‌ها نیز به جایگاه واقعی خود دست یابد.

در این مراسم بهره‌برداری همزمان از پنج طرح عمران روستایی شامل ساختمان بهیاری، زیرسازی و آسفالت معابر، بوستان روستایی، جدول‌گذاری و طرح مکانیزه جمع‌آوری زباله در روستای غینر شهرستان شازند آغاز شد.

انتهای پیام/87010/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول