اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی گچساران عنوان کرد

انجام 11 هزار بازرسی از اصناف گچساران

خبرگزاری فارس: از ابتدای امسال تاکنون 11 هزار بازرسی از اصناف گچساران صورت گرفت و در این بازرسی‌ها، 700 پرونده تخلف تشکیل شد.

انجام 11 هزار بازرسی از اصناف گچساران

سید ناصر حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طرح نظارت بر بازار این شهرستان با هدف توزیع عادلانه کالاها با قیمت واقعی و مناسب اجرایی شده و مردم و مسئولان باید در این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس مجمع امور صنفی گچساران بر لزوم مقابله با نقشه‌های دشمنان که به صورت گسترده و از راه اقتصادی وارد شده‌اند، تأکید کرد.

انجام ماهانه 1500 مورد بازرسی از اصناف گچساران

حسینی گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره ثابت کرده‌اند که یار و پشتیبانی قابل اعتماد برای کشور و مسئولان هستند.

وی بیان داشت: واحد نظارت بر اصناف اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران با همکاری مجمع امور صنفی بر فعالیت اصناف این شهرستان نظارت دارند.

حسینی تصریح کرد: توزیع صحیح کالا با رعایت قیمت واقعی و ارائه مطلوب خدمات از مهم‌ترین مواردی بوده که مورد بازرسی و کنترل بازرسان قرار می‌گیرد. اخطار برای واحدهای بدون پروانه و عدم تمدید پروانه مشاغل مزاحم در مکان‌های مسکونی از دیگر اقداماتی است که در نتیجه این بازرسی‌ها صورت گرفته است.

حسینی افزود: از ابتدای امسال نظارت و کنترل بازار تشدید شده به طوری که ماهانه حدود یک‌هزار و 500 مورد بازرسی از اصناف این شهرستان صورت می‌گیرد.

وی عنوان داشت: در 11 هزار بازرسی انجام شده از ابتدای امسال تاکنون، 700 مورد تخلف اصناف ثبت شده که با متخلفان برخورد قانونی صورت گرفت.

تشدید نظارت بر بازار گچساران

رئیس مجمع امور صنفی گچساران گران فروشی، درج نکردن قیمت، عدم ارائه فاکتور و نداشتن پروانه کسب از مهم‌ترین این تخلفات برشمرد.

حسینی با اشاره به تشدید نظارت و کنترل قیمت کالاهای اساسی ادامه داد: با هر گونه کم فروشی و گران فروشی در بازار برخوردی جدی و بدون اغماض صورت می‌گیرد.

وی بیان داشت: با توجه به نزدیکی به ایام نوروز و افزایش نیاز مردم به کالاها و خدمات در روزهای پایانی سال، طرح تشدید نظارت بر عرضه کالا و خدمات با بکارگیری تمامی امکانات نظارتی و بازرسی در گچساران اجرایی می‌شود.

حسینی افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت و با هماهنگی تعزیرات حکومتی، مجمع امور صنفی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار نظارتی دقیق و مستمر بر بازار گچساران دارند.

انتهای پیام/82001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول