اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت و معدن آمل خبر داد

نصب 364 هزار بارکد طرح شبنم در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل گفت: 364 هزار بارکد در طرح شبنم اصناف در آمل نصب شده است.

نصب 364 هزار بارکد طرح شبنم در آمل

عباسعلی زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه در طرح شبنم 16 اتحادیه مشمول شده‌اند، اظهار داشت: تا 9 بهمن ماه یک‌هزار و 26 واحد صنفی فرم خوداظهاری را تکمیل کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه 523 هزار و 288 بارکد از سوی اصناف درخواست شده است، گفت: از این تعداد 364 هزار و 174 عدد توسط کارگزار نصب شده است.

زمانی با اعلام اینکه این بارکدها در 599 واحد صنفی بارکد نصب شده است، یادآور شد: بقیه کدها نیز توسط کارگزار در حال نصب است.

وی با بیان اینکه اتحادیه پوشاک تا 15 اسفند ماه فرصت دارند فرم خوداظهاری را تکمیل کنند، افزود: در اتحادیه لوازم یدکی تنها برای صنوف ارائه کننده لامپ‌های خودرو نیز تا 15 اسفند نیز تمدید قائل شده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه طرح شبنم به منظور جلوگیری از قاچاق کالاها و ورود کالاهای بدون مجوز به بازار صورت می‌گیرد، اظهار کرد: کالاها باید ساماندهی شده و بر اساس اسناد رسمی وارد بازار شوند در غیر این‌ صورت قاچاق محسوب می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل تصریح کرد: در رابطه با ایجاد اشتغال، آموزش و تهیه تجهیزات خرید مواد اولیه مورد نیاز قالیبافان در آینده نزدیک تسهیلات تا سقف 15 میلیون ریال به 50 نفر از قالیبافان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس اولویت‌های اعلام شده تسهیلات به قالیبافان ارائه می‌شود، تصریح کرد: این اولویت‌ها شامل اینکه عضو اتحادیه و آموزش دیده باشند، دارای گواهینامه مهارت فنی و دارای دار قالی آماده به کار باشند خواهد بود.

زمانی با اعلام اینکه در 10 ماه گذشته، 440 نفر با شرکت در آزمون کتبی و عملی موفق به اخذ گواهینامه مهارت از فنی‌‌ و حرفه‌ای شده‌اند، افزود: این افراد به همراه سایر مدارک می‌توانند از مزایای بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه اتحادیه قالیبافان آمل دارای 1450 عضو فعال و دارای کارت شناسایی است، گفت: این افراد شناسایی شده و می‌توانند تسهیلات دریافت کنند.

انتهای پیام/86011/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول