اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی بیرجند خبر داد

برگزاری مسابقه کتاب با موضوع زندگی‌نامه مقام معظم رهبری در بیرجند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بیرجند از برگزاری مسابقه کتاب با موضوع زندگی‌نامه مقام معظم رهبری در اوایل بهمن‌ماه امسال خبر داد.

برگزاری مسابقه کتاب با موضوع زندگی‌نامه مقام معظم رهبری در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمود کاظم‌زاده ظهر امروز در جشنواره نقاشی مهد کودک‌های کتابخانه‌های عمومی بیرجند که در محل کتابخانه عمومی خدیجه کبری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره با همکاری سازمان بهزیستی و مهد کودک‌های استان و اداره کتابخانه‌های عمومی بیرجند برگزار شده است.

وی افزود: این جشنواره با موضوع‌های کتاب و تربیت انسان‌های خوب، همه جا می‌توان کتاب خواند، با کتاب به آرامش می‌رسم و خانواده کتاب دوست به مناسبت دهه فجر برگزار شده است.

شرکت 400 کودک در جشنواره نقاشی مهد کودک‌های کتابخانه‌های عمومی بیرجند

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بیرجند ادامه داد: همچنین این جشنواره در طول دهه فجر به صورت روزانه برگزار شده است.

کاظم‌زاده تصریح کرد: در مجموع تعداد 400 نفر از کودکان در این جشنواره شرکت کرده‌اند که از هر مهد کودک یک نفر برگزیده شده و از این تعداد نیز تعدادی به مرحله استانی و سپس مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی بیان داشت: این جشنواره برای رده سنی دو تا هفت سال،  هفت تا 14 سال و برای نوجوانان برگزار می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بیرجند با اشاره به دغدغه مسئولان فرهنگی گفت: مهم‌ترین نکته و دغدغه مسئولان فرهنگی با توجه به مسائل خاصی که در جامعه وجود دارد این است که حافظان اصلی فرهنگ باید در جامعه نقش مهمی داشته و در راستای ترویج آن بکوشند.

کاظم‌زاده از برگزاری برنامه مسابقه کتاب با موضوع زندگینامه مقام معظم رهبری در اوایل بهمن‌ماه جاری خبر داد و متذکر شد: همچنین ویژه برنامه‌ای با نام «شرح اسم» در 19 اسفند‌ماه سال جاری در سالن همایش فرمانداری شهرستان بیرجند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2248/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول