اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کتابخانه‏های عمومی شاهرود خبر داد

پذیرش عضویت نیم‏بهای 114 نفر در کتابخانه‏های عمومی شاهرود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کتابخانه‏های عمومی شهرستان شاهرود گفت: تقاضای عضویت نیم‏بهای 114 نفر از بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب در کتابخانه‏های عمومی این شهرستان پذیرفته شد.

پذیرش عضویت نیم‏بهای 114 نفر در کتابخانه‏های عمومی شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان و به نقل از اداره کل کتابخانه‏های عمومی استان سمنان، سیدابراهیم موسوی اظهار داشت: از این تعداد تقاضا، 60 درصد را مردان و مابقی را بانوان شامل می‏شوند.

وی خاطرنشان کرد: آشنایی مراجعان در این غرفه با سامانه اینترنتی مدیریت کتابخانه‏های عمومی کشور «پیام مشرق» شیوه‏های جست‏وجوی کتاب و ارائه خدمات به اعضا از برنامه‏های اجرا شده است.

سرپرست اداره کتابخانه‏های عمومی شهرستان شاهرود تصریح کرد: آشنایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب با چگونگی ثبت سفارش رایگان کتاب‏های مورد نیاز یا علاقه اعضای کتابخانه‏های عمومی در طرح «کتاب من» از دیگر برنامه‏های اجرایی این ایام بوده است.

موسوی با قدردانی از گردانندگان غرفه اداره کتابخانه‏های عمومی شهرستان شاهرود در دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گفت: امید است با این‏گونه اقدامات، گام مؤثری در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی برداریم.

شهرستان شاهرود دارای 19 باب کتابخانه عمومی با بیش از 13 هزار نفر عضو فعال است.

انتهای پیام/2249/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول